Gå til innhold

Brudevalsen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hørte på et lite klipp av So This is Love - er dette vals da? Engelsk vals? Ikke i mine ører, men det er mulig jeg hørte på feil lydklipp. Det bare hørtes veldig vanskelig ut å danse vals til denne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen av de er den riktige sangen.

Hvis du går inn her -> Amazon.com og ser litt ned på siden ser du en liste over sanger på CDen, og klipp du kan høre på, bl.a. "So This Is Love" (Instrumental). :-D

Gjest Gjest
Skrevet

OKI, der kom den vet du!! TUSEN takk Cupcake!!

Vi får prøve å ta tak i den og øve litt. Ellers har vi tenkt på What the world needs now med Aretha Franklin, den er jo fin og den er enkel å danse til.

Gifter oss 29. juli, så hvis vi skal ha noe annet enn den vi har øvd til er det kanskje på tide å finne den nå.

Skrevet

Vi skal danse til "this our wedding day" med beegees...vi syns den er kjempe nydelig :hjerter_rundt:

Gjest Gjest
Skrevet

Den er sikkert helt nydelig :hjerte: Er dette engelsk vals?

Skrevet

Waltz for the Moon er nydelig synes jeg. Selv danset vi etter Kjærlighetsvisa...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem har orginalversjonen av den da (Waltz for the Moon)?

Skrevet
Hvem har orginalversjonen av den da (Waltz for the Moon)?

Det er jeg ikke sikker på, men det er samme sang som Mârtha og Ari hadde i sitt bryllup.

Skrevet

Lurer faktisk på om vi rett og slett tar "trønderbrura" jeg. De spilte den på radioen da jeg var på prøvetime hos frisøren, og den var sånn typisk god gammeldags vals som jeg har sett for meg! Også passer den så bra siden jeg er trønder ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Litjtuppa, jeg er trønder og, synes Trønderbrura er ok. Men alle mine venninner og kusiner og fettere har hatt den så nå er det på tide med noe nytt :)

Augustbrud02; skal prøve å finne Waltz for the moon. Min kjære blir nok fornøyd hvis han får danse brudevalsen til sammen melodi som Prinsessa siden han var litt forelsket i henne i sine yngre år :ler:

Skrevet
Lurer faktisk på om vi rett og slett tar "trønderbrura" jeg. De spilte den på radioen da jeg var på prøvetime hos frisøren, og den var sånn typisk god gammeldags vals som jeg har sett for meg! Også passer den så bra siden jeg er trønder  ;)

Vi hadde trekkspill og komp, og fikk spilt Bergrosa! Den er så nydelig! Trønderbrura er fin, men jeg synes Bergrosa er hakket bedre...

Uansett begge to er fine.

Er det trønderbryllup, så er det trønderbryllup ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal gifte oss om nesten nøyaktig ett år, og jeg har en eneste ting helt klar - nemlig brudevalsen :ler: . Vi skal danse til melodien fra Tre Nøtter Til Askepott. Bestilte cd'en i vår fra Musicabona, og nå har vi snart ferie og skal begynne så smått å øve oss... Ingen av oss kan vals fra før, så dette blir spennende...

Skrevet

Vi gifter oss 29.juli, og skulle øve på vals til Vamps Tirn'a'noir her om dagen , men det gikk så dårlig at vi skal på dansekurs til tordag.. ;)

Så det er nok fortsatt litt uvisst hva det blir!

Up where we belong er jo kjempefin da, men er den tre-takts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...