Netten Skrevet 24. mai 2006 #21 Skrevet 24. mai 2006 "Lift me" med Madrugada og Ane Brun er jo veldig fin hvis man vil danse wienervals
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #22 Skrevet 24. mai 2006 hjelp..... vi kan ikke danse vals.. og ingen her på det lille stedet hos oss har kurs..... hjellllp-- hva gjør vi da..... er det ok å danse slow dans istedet?
Netten Skrevet 24. mai 2006 #23 Skrevet 24. mai 2006 hjelp..... vi kan ikke danse vals.. og ingen her på det lille stedet hos oss har kurs..... hjellllp-- hva gjør vi da..... er det ok å danse slow dans istedet? ← Det er mange som danser slow istedenfor vals! Det er mye bedre å gjøre det, enn å prøve seg på vals hvis man ikke kan det!
Gjest Gjest_mary77bgo_* Skrevet 26. mai 2006 #24 Skrevet 26. mai 2006 Ser at det er mange her som deler samme smak som oss hva brudevalsen angår Vi skal også valse til "Moon River" Det finnes så mange versjoner av den (som vi fant på Lime Wire), men vi kommer enten til å velge Mancini eller "Shall we dance" versjonen Lykke til allesammen! Vamp sin Tir na noir er også kjempe fin
Cupcake Skrevet 26. mai 2006 #25 Skrevet 26. mai 2006 Vi har ikke helt bestemt oss, men tror vi skal danse til "So This Is Love" (instrumental versjon) fra Askepott. Den er kjempefin! :-D
Raringen Skrevet 31. mai 2006 #26 Skrevet 31. mai 2006 Vi kan heller ikke danse vals, men har meldt oss på kurs. Betaler 400,- for begge to med 3 timers valse-kurs på Kom og Dans (www.komogdans.no) Vi har ikke vært der enda, så jeg vet ikke om det er verdt å anbefale eller ikke, men vi kom fram til at for 400,- totalt skader det ikke å prøve. Også blir det jo en hyggelig kveld for oss på dansekurs:)
marsy Skrevet 31. mai 2006 #27 Skrevet 31. mai 2006 Vi danser skikkelig klinedans til "Something Changed" av Pulp, veldig fin, og passer til oss av mange forskjellige grunner.... Har ikke alle par noen sanger som er rolige og som begge liker veldig godt?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #28 Skrevet 1. juni 2006 tror det blir Up where we belong med Joe coker og jennifer warner, (heter de det? litt usikker)
Gjest Gjest_Raringen_* Skrevet 1. juni 2006 #29 Skrevet 1. juni 2006 Vi vurderte Lift Me, inntil jeg forsøkte så vidt å danse til den i går da den gikk på radioen. Bena klarte ikke å bevege seg fort nok. Men jeg er overhodet ingen dreven danser, så det er mulig jeg gjorde helt feil. Men min lillesøster fikk seg ihvertfall en god latter da hun så meg. Når jeg skulle holde takten, gikk det enten vanvittig fort eller vanvittig sakte. Men kanskje jeg bare tar feil? Er det noen som har danset vals til den?
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 1. juni 2006 #30 Skrevet 1. juni 2006 Lyst å bruke en norsk sang, men sliter med å velge ut en, finnes så mange fine. Tenker litt på den med jonas fjeld og hilde heltberg, husker ikke hva den heter.
Netten Skrevet 3. juni 2006 #31 Skrevet 3. juni 2006 Vi vurderte Lift Me, inntil jeg forsøkte så vidt å danse til den i går da den gikk på radioen. Bena klarte ikke å bevege seg fort nok. Men jeg er overhodet ingen dreven danser, så det er mulig jeg gjorde helt feil. Men min lillesøster fikk seg ihvertfall en god latter da hun så meg. Når jeg skulle holde takten, gikk det enten vanvittig fort eller vanvittig sakte. Men kanskje jeg bare tar feil? Er det noen som har danset vals til den? ← Den er ganske vanskelig å danse til hvis du ikke er en dreven danser! Da ville jeg definitivt gått for en engelsk vals som er mye roligere. Tir 'na Noir f.eks.
Lythande Skrevet 3. juni 2006 #32 Skrevet 3. juni 2006 Vi skal danse slow til Nothing else matters med Metallica.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #33 Skrevet 3. juni 2006 Vi danset vals til Askepotts "So this is love". Nydelig sang, og enkel å danse til for oss som ikke kan danse vals
Gjest Litjtuppa ii Skrevet 23. juni 2006 #34 Skrevet 23. juni 2006 Oj, hvilken sang er "So this is love?" En man kan danse vals til eller rolig dans? Har litt lyst på den tradisjonelle valsen jeg, selv om vi ikke er så gode på det Elsker Askepott, så det hadde jo vært et godt alternativ! Hvor kan jeg høre/se teksten på den?
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 23. juni 2006 #35 Skrevet 23. juni 2006 Vi skal danse engelsk vals til Rilassamento. Den kan høres på danceperfection sine sider tror jeg.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 24. juni 2006 #36 Skrevet 24. juni 2006 Morning song! Kan lastes ned her! Gleeeeeder meg!!!!!!!!!
Gjest Gjest_Sienna_* Skrevet 25. juni 2006 #37 Skrevet 25. juni 2006 By your side - Jade One in a million - ulike artister
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #38 Skrevet 11. juli 2006 Vi tenkte å danse til Askepott melodien - men har ikke fått øvd noe særlig enda, også har må jeg snakke med de som skal spille, om de kan spille denne... Noen som har erfaring med denne? vanskelig/lett å danse til? ← Denne Askepott melodien "So this is Love" - hvilken artist er det som har den??
Cupcake Skrevet 11. juli 2006 #39 Skrevet 11. juli 2006 Vet ikke hvilken artist det er, men hvis du søker etter Disney/Cinderella og So This Is Love vil du nok finne den. Vi skal også danse til denne. Instrumentalversjonen, som vi synes er finest.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #40 Skrevet 11. juli 2006 Jeg får prøve det. Søkte etter "So This Is Love" på platekompaniet og fikk opp 4 forskjellige... Thanks!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå