Gå til innhold

Brudevalsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag på en sang som er enkel å danse vals til? Vi er ikke så veldig dreven akkurat.. :ler:

Gjerne en romantisk sang :hjerte:

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Jeg trenger også hjelp her! Vi har øvd inn engelsk vals, men vi har enda ikke funnet den rette sangen...

:sjenert:

Skrevet

Vi skal ikke danse vals, men skal ha en vanlig rolig dans til Muse's "Unintended". Vi er begge kjempeglade i denne låta :)

Skrevet

Vi danset brudevals til Vamp sin Tir'na noir (eller hvordan det skrives....)

Skrevet

Jeg er svak for skikkelig gamle låter...sånn helt tilbake til 50tallet f.eks....

Så her blir det antageligvis Moon River.... :sjenert:

Vi skal også danse til perfect day, antageligvis edelweize, med mere....vi syns det er gøy å danse! :D

Skrevet

Vi skal danse til "true love" med elton john, den er ganske enkel å danse til, rolig. vi valgte den fordi teksten er helt nydelig og fordi den er enkel å danse til.

Skrevet

Vi tenkte å danse til Askepott melodien - men har ikke fått øvd noe særlig enda, også har må jeg snakke med de som skal spille, om de kan spille denne...

Noen som har erfaring med denne? vanskelig/lett å danse til?

Skrevet
Jeg er svak for skikkelig gamle låter...sånn helt tilbake til 50tallet f.eks....

Så her blir det antageligvis Moon River.... :sjenert:

Vi skal også danse til perfect day, antageligvis edelweize, med mere....vi syns det er gøy å danse! :D

Hørte Moon River (Breakfast at Tiffany's)

av Henry Mansini

1. gang på tv-serien Sex and the City!

Og jeg elsker den låta, minner meg om gammel kjærlighet.

Har senere hørt den i forbindelse med portrett av kongelige i europa, når de mimrer om de gode dager når de var unge.....Er sinnsykt romantisk :bryllup::bryllup::bryllup::bryllup::bryllup::bryllup:

Gjest Gjest
Skrevet
Vi danset brudevals til Vamp sin Tir'na noir  (eller hvordan det skrives....)

Den skal vi også ha! Nydelig sang, i tillegg til at det var den første sangen jeg sang for min kjære :)

Skrevet

Vi skal ikke valse, men danse til Lay Lady Lay av Bob Dylan :hjerter_rundt:

Skrevet

av Henry Mansini 

Har senere hørt den i forbindelse med portrett av kongelige i europa, når de  mimrer om de gode dager når de var unge.....Er sinnsykt romantisk :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:

Ja den er såååå nydelig!

Endelig noen andre som også syns det! :ler:

Sambo og jeg er helt på linja så det blir den!

Ååå, jeg gleder meg!

Skrevet

Vi danset til John Denvers Annies song. Nydelig, og ekstra koselig siden mine foreldre også brukte den :)

Skrevet

Ikke mulig å få mannen med på å danse vals :grine: Blir slowdance til "Wonderful tonight" på oss. Blir sikkert bra det og :)

Gjest lillelou
Skrevet
Synes alle brudepar burde danse kvasi-vals til "Perfect Day" av Lou Reed, jeg da ;)

Jeg vil danse kvasivals til "Perfect Day" !!! :hoppe:

Gjest Julibrud 06
Skrevet

av Henry Mansini 

Har senere hørt den i forbindelse med portrett av kongelige i europa, når de  mimrer om de gode dager når de var unge.....Er sinnsykt romantisk :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:  :bryllup:

Jeg føler på meg at dette er låten vi er ute etter! Er det noen som vet hvordan jeg får tak i den? Vi har prøvd å laste den ned, men uten resultat...

Håper noen kan hjelpe!

:klem:

Skrevet
Jeg føler på meg at dette er låten vi er ute etter! Er det noen som vet hvordan jeg får tak i den? Vi har prøvd å laste den ned, men uten resultat...

Håper noen kan hjelpe!

:klem:

Hei!

Jeg fikk lastet den ned via DC++, på en svensk hub... (fant den også da jeg søkte ved hjelp av Lime Wire)

Fant den når jeg søkte på Moon River....da jeg søkte på artisten og låten kom den ikke opp.

Skrevet

VI skal ha moon river eller second walltz. Begge er så flotte, vanskelig å bestemme seg!

Skrevet
Vi danset brudevals til Vamp sin Tir'na noir  (eller hvordan det skrives....)

Den skal vi også ha! Nydelig sang, i tillegg til at det var den første sangen jeg sang for min kjære :)

Det var meg som ikke hadde logget inn det :) Så det ikke før nå! :ler:

Gjest Revenka
Skrevet

jeg har lyst på Edelweiss.. den er nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...