Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Selv har jeg sløvet på sofaen med KG og TV. Har drømt om at jeg hadde en sånn passelig kåt fin dame ved min side, spist mat, drømt litt, sløvet, lest og skrivd på KG, og lata meg skikkelig! Hva har dere gjort!
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Panisk jobbing fra 0830-1900. Etter det har jeg slappet av, og diskutert kjøkkeninnredning med sambo.
Gjest StoreSky Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Lvert og hentet barnet på skolen. Sov litt mer etter levering. Kranglet med mitt avstands-"etellerannet" over mail.... Laget middag, sovet på sofaen på kvelden. Fortsatt krangelen...
Gjest Miloine Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Hva jeg har gjort i dag! Jeg har vært her hele dagen vel! For et spørsmål, jeg har ikke stått opp kl. 06.02 jeg for at jeg skulle jobbe, nehei her er det kun KG som teller! Jeg har ikke jobbet ræva av meg, eller flydd som ei piska mus i hele dag jeg, har heller ikke snakket med sure og frustrerte kunder på tlf. ikke har jeg vært på styremøte i klubben eller stilt opp som sekretær i FAU, har bare vært her inne jeg da HELE DAGEN, kun det
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Ikke så mye givende. Endte på fylla og nachspiel i går... gikk til byen, så litt der, kjøpte maaaasse drikke (vann og slike ting) på veien tok bussen hjem og satt å sløvet med tven og pcen i sofaen. Litt husarbeid. Fikk telefon fra en venninne som var så snopesyk, så stakk rett oppom henne med søtsaker. Kom hjem. Fikk besøk. Reiste i besøk senere og var der helt til i sted...' Interessant? Neppe! Endret 23. mai 2006 av Miss_alexandria
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har vært på jobb, og vært med hundene.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Sett film. Skrevet brev. ← Skrevet brev. eksisterer det enda?Kjærlighetsbrev da eller?
Malia Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 trent, vaska opp, bretta tøy og satt over ny maskin, gått ut med søpla og henta posten, laga middag, lest til eksamen og sett på bigbrother finalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå