Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2006 #21 Skrevet 19. mai 2006 Kjempe god ide om å invitere bort de i fam som skal i bryllupet hennes. Da er det liksom ute av verden. Bare et lite selskap ikke noe mer. Vi skal i November ha et litt større selskap, for både min samboer og jeg fyller hele år da. Jeg skal fortelle henne med en gang vi kommer hjem om at vi har giftet oss ,men ønsker ikke å ødelegge hennes dag. Jeg kommer til å fortelle om planene for å unngå dette;)
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #22 Skrevet 19. mai 2006 Dette er ett eksempel på et problem som jeg ikke ville ha tenkt på som et problem en gang; Blir ens eget bryllup mindre verdt fordi om noen andre har giftet seg noen uker før :klø: Det blir omtrent som om jeg skal bli sur fordi andre blir gravide mens jeg sliter. Jeg blir da vel hverken mer eller mindre gravid fordi om andre får det til! Stesøsteren din blir da akkurat like mye gift selv om dere gifter dere noen uker før... ← Helt enig. Jeg skjønner heller ikke problemet.
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2006 #23 Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde heller ikke sett på dette som noe problem, men jeg har hørt at andre er blitt sure for det..... Kjenner ett vennepar som reagerte med å ikke invitere de andre som netopp hadde giftet seg :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå