Gjest Fjona 23. Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Det virker som at endel folk tar den de får, på en måte. Noen kaster seg over de fleste som viser interresse. Noen kan være sammen med folk de synes synes ser bare ok ut, men som har masse humor og sjarm. Osv... At en mann er kjekk er et must, og det er endel kvaliteter han bør ha for at jeg skal bli interressert. Eller i det heletatt gidde å bruke tid på han. Har vært singel i litt over et halvt år nå, og vil egentlig ha en mann. Men å være sammen med noen bare for å være sammen med noen er ikke min ting. Finner vist aldri en mann jeg virkelig vil ha, men har ikke lyst til å senke standarden heller. Synspunkter?
Jane How Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Hvis man vil ha den man får er det jo greit. Men jeg syns også det virker som om mange er sammen med noen for de vil ha en mann. Eller at noen er interessert i en og derfor blir en selv interessert i han også. At det ikke er noe vits å ikke bli sammen, han er jo interessert i meg! Slik har jeg vært selv. Men ikke mer! Syns det virker litt trist for dem som går inn i et forhold umiddelbart etter de har blitt dumpet. Sikkert noen som har flaks og møter en bra person rett etterpå, men det er så mange som ikke orker være alene. Sånn har jeg også hatt det selv så jeg forstår det jo, men det er ikke sunt. Og så de som ikke klarer å slå opp, fordi de "ikke har noen grunn". Egentlig er de ikke så interessert lenger men kjæresten har jo ikke "gjort dem noe". Også er det jo så kjedelig å være alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå