Pimbila Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Så de siste landene, så jeg fikk dessverre med meg denne talentløse framføringen. Huff altså. Fikk sett Carola også. Heldigvis litt roligere på scenen enn da hun var på Senkveld.
Mini_me Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 jeg har fått med meg at island er en parodi... ....men oi oi som de buet i salen!!!
Gjest Lise-Lotte Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Av det jeg har sett og hørt i kveld er det vår eminente Grand Prix-ekspert, Jostein Pedersen, som har vært den verste. Han snakker som en gammel, bitter mann når han kommenterer Carola og den andre svenske deltageren. Det er nesten som jeg ønsker at Sverige går forbi Norge sammenlagt ... Ærlig talt - med alt det rare jeg har sett opptre i kveld så kritiserer han mest av alt Carola Synes hans oppførsel i denne saken har vært direkte usmaklig og uhørt av en programleder.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Så de siste landene, så jeg fikk dessverre med meg denne talentløse framføringen. Huff altså. Fikk sett Carola også. Heldigvis litt roligere på scenen enn da hun var på Senkveld. ← Island var helt sist.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Synes hans oppførsel i denne saken har vært direkte usmaklig og uhørt av en programleder. ← Har nesten blitt hans image å være sånn. Svenskene kritiserer han hvert år.
Gjest Lise-Lotte .. Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Kanskje det bare er jeg som ikke er vant til å se Grand Prix
Gjest Hippopotamus Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Synes Silvia Night var morsom, jeg! Synd hun ikke gikk videre...
Annie Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Synes Silvia Night var morsom, jeg! Synd hun ikke gikk videre... ← Enig med deg. Har fått den sangen litt på hjernen, og da har de jo oppnådd de de ville tipper jeg. Hvorfor ble hun buet ut forresten? Ang Carola og Hr. Pedersen så lo jeg så jeg grein. Hun er forferdelig og han har helt rett, når han sier at sangen og dama er en parodi både på seg selv og ABBA. Håpet på at Sverige ikke kom til finalen, men hadde ikke hellet med meg dessverre. Endret 19. mai 2006 av Annie
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Av det jeg har sett og hørt i kveld er det vår eminente Grand Prix-ekspert, Jostein Pedersen, som har vært den verste. Han snakker som en gammel, bitter mann når han kommenterer Carola og den andre svenske deltageren. Det er nesten som jeg ønsker at Sverige går forbi Norge sammenlagt ... Ærlig talt - med alt det rare jeg har sett opptre i kveld så kritiserer han mest av alt Carola Synes hans oppførsel i denne saken har vært direkte usmaklig og uhørt av en programleder. ← Du har aldri prøvd å se Grand Prix på BBC ? Deres komentator Terry Wogan gjør Grand Prix til en fest med sine ironiske kommentarer. Har en følelse av at det er ham Jostein Pedersen prøver å kopiere, men det blir en dårlig kopi. Vi ser det på BBC hvert år og ler oss skakke av alle komentarene om antrekk og opptredner. Og best av alt, han vet alltid hvilke land som kommer til å gi 12 poeng til hverandre. Han har til og med merket seg at Norge generelt er snillere med poengene til Sverige enn de er til oss. Forøvrig synes jeg Island var en frisk affære i går etter å ha sett ØRTEN øst-europeiske opptredener som var mer eller mindre like. Kjeeeeeedelig.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Jeg stemte bla på Island. Har hørt den før og synes det er en fengende og morsom sang (og framføring) Grunnen til at de buet i salen var visst at Silvia Night hadde bannet osv mot produsentene eller noe sånt, dette har visst blitt slått opp stort i nyhetene der nede, så hun er visst ikke så populær der.... Synd at hun ikke gikk videre......ifht mange andre låter som vi har hørt tusen ganger før.....!!
Gjest Hippopotamus Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Enig med deg. Har fått den sangen litt på hjernen, og da har de jo oppnådd de de ville tipper jeg. Hvorfor ble hun buet ut forresten? Ang Carola og Hr. Pedersen så lo jeg så jeg grein. Hun er forferdelig og han har helt rett, når han sier at sangen og dama er en parodi både på seg selv og ABBA. Håpet på at Sverige ikke kom til finalen, men hadde ikke hellet med meg dessverre. ← Enig med deg om Carola. Hørte at Silvia Night hadde vært temmelig stygg i munnen overfor arrangørene under prøvene i Athen, og at et klipp fra det hadde blitt vist på TV der nede. Kan tenke meg at det var grunnen til buinga....
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #14 Skrevet 19. mai 2006 Her er iallefall forklaringen på at den islandske melodien ikke kom til finalen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå