Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 heisann. når begynner sommerferien for universitetet f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Universitetsstudentene i Norge har sommerferie når de er ferdige med alle eksamenene sine. Mange er ferdige i disse dager hvis de kun har skriftlige eksamener, og i midten av juni hvis de har muntlige eksamener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg går på høgskole, og min ferie starter 2 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikari Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg går også på høgskole, har ikke ferie før 15.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg går ved UiS og har ferie den 6 juni, men en venninne av meg som også går der er feridg 31.05.. Har en kamerat som går på BI i stavanger og han er ikke feridg før den 20.06. Så det varierer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 Grunnskolene der jeg bor har ferie 22. juni. Og universitet/høgskole har du ferie fra når du er ferdig med eksamen:) Jeg har min siste eksamen noensinne (i hvertfall på lenge) nå til sommeren og det er DIGG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå