Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet når graviditetstesten virker? Det er nå ca 4 dager til jeg skal ha mens. Må jeg vente de dagene, eller kan jeg ta testen allerede nå? Har noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clear Blue skal slå ut fra den dagen du venter mens, og RFSU har visstnok en som man kan ta noen dager før ventet mens........

Skrevet

Ville ventet, ta en CB test dagen du venter eller dagen etter forventet mens. Har du veldig normale sykluser kan du ta den samme dag som forventet mens dag. Selv har jeg hatt litt uregelmessig mens etter at jeg sluttet på p-pillen, en syklus på 35 og en på 33 dager og no er jeg på dag 61 og enda ingen mens, tok an CB på dag 37 og 45 - begge negative :cry: Så det jeg vil si er at dersom du nett har sluttet på pillen så kan det ta litt tid før mensen stabiliserer seg og dermed ville vertfall jeg ventet en dag eller to (minst) før jeg tok en test (de er ganske dyre, og det er sååååå skuffende å få negativt svar).

Lykke til hvertfall :wink:

Skrevet

Jeg klarer faktis ikke å vente til mens med å teste jeg, jeg bare må liksom litt før. Men har jo bare fått negativt da.

Litt skuffende er det jo, men det gir meg egentlig litt driv til å tenke fremover til neste EL. Bare synt de er så dyre. Kjøpte CB og den ene funket ikke, til tross for at jeg gjorde ting riktig. Min kjære mente jeg skulle reklamere på den, for det måtte være noe galt. som han sa hvor vanskelig er det egentlig å pisse på en pinne?

Skrevet

jeg tok faktisk en test i dag. Den ble til min store skuffelse negativ. Men hvor mye kan jeg egentlig stole på testen i å med at det ennå er 4 dager til mensen skal komme? (Brukte clear blue)

Gjest Zalomine
Skrevet

fire dager før forventet mens vil CB nesten ALLTID være negativ, rett og seltt fordi det er for tidelig. Vent 4-5 dager. Å teste i dag, det var å kaste penger rett ut vinduet, da en negativ test i dag ikke betyr det minste. Det er altfor tidelig for cb! (noen får ikke positivt utslag på den før over en uke etter forventet mens...)

Smør deg med tolmodighet. Dersom mensen ikke dukker opp, DA kan du teste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk skal du "fredagsbarn"! Da kan jeg leve i håpet enda noen dager..

Gjest Anonymous
Skrevet

tok test i dag å fikk 2 blå strek! Endelig.Testen virker nok ikke før etter forventet mens nei. Iallefall ikke på meg.(Det er nå 3 dager siden jeg skulle hatt mens)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...