Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Se for dere følgende scenario.

Tre menn vil ha deg... Du vet ikke hvem du vil ha. Tillater du deg selv å "sjonglere" litt, da? :sjarmor:

Ville du fortalt alle disse mennene at du hadde flere på gress?

Ps: Nei, jeg snakker ikke om meg selv her. Kanskje like så greit å si i fra om det, for ramaskriket kommer jo. :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg nok ha gjort ja. Hadde selvfølelig vært ærlig med dem hele veien, men så lenge man ikke har avtalt "fast følge" er det ikke noe i veien for å date flere samtidig.

Ikke at jeg noen gang har hatt et slikt luksusproblem.. :sjenert:

Gjest Helle, 34
Skrevet

Når jeg har 2, 3 eller 4 menn som tydelig er interessert i meg, sjonglerer jeg mellom minst et par av de. :sjarmor: Slike gleder må en kunne unne seg som ambisiøs og strebersk karrierekvinne, som lever på randen som Bridget Jones i Oslo, med rødvin og middager for venninnene...men ingen fast mann ved sin side.

Gledene ved å være ungkarskvinne er mange... :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Luksusproblem, asså :ler:

Men jeg ville nok tillatt meg å sjonglere litt på datestadiet, helt i starten.

Ble det litt mer seriøst, eller hvis en av mennene begynte å få sterkere følelser, ville det vært mest redelig å si ifra, tror jeg.

Lykke til da, Jalileh :blomst:

Hehe :eeeh:

Uæææææh. :ler:

Gjest Sexy Cath
Skrevet

sånt er greit når man er 14 ja :):sexy:

Gjest Gjest
Skrevet
Se for dere følgende scenario.

Tre menn vil ha deg... Du vet ikke hvem du vil ha. Tillater du deg selv å "sjonglere" litt, da? :sjarmor:

Oh yes! Neida, jeg prøver å være mot andre som jeg vil at andre skal være mot meg. Da jeg yngre greide jeg ikke å bestemme meg, så jeg var på kino og var ute med begge på ulike tidspunkt, og konstant livredd for at den andre skulle dukke opp/få greie på noe. Bestemte meg for den ene, det gikk i vasken, angra på at jeg valgte feil, og han andre ville ikke være noe andrevalg. Så jeg endte opp alene...

Må huske at gutter er mennesker med følelser de og stakkars...

Var så knust i en periode etterpå selv også, men nå ser jeg at det igrunn var fortjent. :ler:

Skrevet

Det er O.K.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har selv datet 2, 3 stk på en gang... :sjenert:

Da var det heller ikke noe seriøst på gang med noen av dem, så jeg sa ikke noe ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis de i tillegg betaler middagene og kinoene, gratulerer, da kan du kalle deg ei ekte hore.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt normalt å sjonglere litt, så lenge man ikke har tatt noen prat om fremtid, eller skjønner at den ene parten er mer seriøs enn en selv. I hvert fall er det slik i Oslo...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde tre elskere i en periode da jeg var singel. Det varte i et års tid og de var alle klar over at jeg traff andre. Det fungerte helt greit. Jeg hadde gode følelser for alle tre og lurte ingen. De igjen hadde også andre damer, men så lenge vi bekyttet oss,-ingen skade skjedd :)

Dette var flotte menn som jeg ble oppriktig glad i. En etter en fikk jeg forspørsel om jeg ikke kunne kutte ut "de andre". prøvde det også, men fant fort ut at jeg ikke ønsket et seriøst forhold, og at to av de ikke var i stand til å være trofast ;)

Så enden på visa var at vi holdt det gående en stund med ukompliserte treff. Noen ganger var jeg med en, og de to andre var litt på "vent". Mens andre ganger så traff jeg to,-eller alle,-gikk litt i bølger.

5-6 år siden nå, er gift og har barn. Men det hender at jeg får en mld fra to av de fra tid til annen. Ikke noe lugubre greier, bare en hilsen for å høre hvordan det går.

Så lenge ingen blir lurt så ser jeg ikke noe galt i å sjonglere litt mellom flere.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

For meg personlig ville dette vært greit inntil sex kom inn i bildet.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Så lenge man ikke gir noen av dem inntrykk av at de er den eneste så synes jeg det er helt greit.

Skrevet

Jeg syns det forutsetter at man ikke leker med følelsene til noen av de involverte, og at man aldri gir inntrykk av at man kun holder seg til en av dem.

Gjest Jalileh
Skrevet
Hvis de i tillegg betaler middagene og kinoene, gratulerer, da kan du kalle deg ei ekte hore.

Ikke helt min stil, men kanskje din? Jeg betaler alltid for meg selv.

Hater å bli spandert på av noen jeg ikke kjenner. :overrasket:

:)

Gjest Jalileh
Skrevet
For meg personlig ville dette vært greit inntil sex kom inn i bildet.

Enig i det.

Skrevet

Jeg betalte faktisk det meste for mennene jeg da. Er jeg en horekunde muligens? :klø:

Skrevet
Jeg betalte faktisk det meste for mennene jeg da. Er jeg en horekunde muligens? :klø:

Doh, selvfølgelig.

Gjest Jalileh
Skrevet

Å fydda. Gris. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...