Gå til innhold

Dere som sykler (langt) til jobben

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj
Skrevet (endret)

Jeg har begynt å sykle til jobb. Det er et stykke, tar ca halvannen time hver vei.

Det er ikke muligheter for å dusje på jobben, så jeg tar med ekstra t-shorte og bh, og tar en "kattevask" på doen på jobb.

Men jeg synes ikke at jeg blir sååå svett/at det stiker så mye svette, så det er kanskje unødvendig å skifte t-shorte/bh.

Eller kanskje det bare er meg som synes det? Vil jo ikke at kollegaene skal rynke på nesa av meg heller hvis jeg lukter mer enn jeg tror.

Hvordan gjør dere det?

Endret av G. Sky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør som deg. Tar en kattevask på toalettet, men har med både bukse og genser i en liten sekk. Sykler i treningsklær...

Hvis du føler at du ikke svetter så mye, kan du jo droppe det, ta heller en liten "sniff" utover dagen. Frisk svette lukter ikke like mye som gammel...

Selv svetter jeg som en hest! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

I en periode syklet jeg til jobben, ikke fullt så langt, da. Jeg skiftet også t-skjorte og tok en kattevask. Min kollega syklet også, men syklet i arbeidsuniformen. Han stinket svette til enhver tid, det var litt pinlig (vi hadde med kunder å gjøre). Jeg prøvde å hinte flere ganger, men han tok det visst ikke. En gang spurte jeg ham om han ikke ville ha likt å skifte skjorte etter sykkelturen, blir du ikke svett? Nei, sa han, han ble ikke svett. Sa han mens han sto og stinket svette....

Skrevet

Wow, tre timer pendlesykling om dagen, ikke verst!

Hvis du dusjer om morgenen før du sykler, skifter når du kommer fram og kansje har noe deodorant kan jeg ikke tro det blir noe lukt, i alle fall ikke ubehagelig lukt.

Jeg svetter veldig mye og ville vært avhengig av å kunne dusje etter en så lang sykkeltur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...