Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 Albumet til Zwan har fått tittelen "Mary Star of the Sea" og slippes i Europa 29. februar. Singelen "Honestly" ligger ute på nettet. En god webadresse for alt som skjer med Zwan er www.poetsofzwan.com. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 Tusen hjertelig takk! Nå ble jeg skikkelig glad! *hopper og danser av fryd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Alltid hyggelig med Pumpkins fans, og "Honestly" er en utrolig god låt. Det er tydelig at Corgan har fått tilbake entusiasmen og spillegleden som han hadde på Mellon Collie og deler av Adore. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg holder på å laste ned Honestly nå, skal snart høre på den. Jeg likte ikke helt Machina jeg, synes de mistet en del av det som var Pumpkins for meg. Selv er jeg mest glad i Siamese Dream som jeg i tillegg til cd har på lp. De andre albumene er forsåvidt herlige de og, men Siamese Dream vil alltid være noe for seg selv i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. desember 2002 #5 Del Skrevet 6. desember 2002 Opp med tomlene! Jupp, dette var bra saker. Skikkelig gøy å høre at det er blitt litt futt i godeste Corgan igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #6 Del Skrevet 19. desember 2002 Her er listen over alle låtene på debutalbumet. Forøvrig er det ny releasedato. Nå er det den 28. Januar 2003 som er den offisielle. 1. Lyric 2. Settle Down 3. Declarations Of Faith 4. Honestly 5. El Sol 6. Of A Broken Heart 7. Ride A Black Swan 8. Heartsong 9. Endless Summer 10. Baby Let’s Rock! 11. Yeah! 12. Desire 13. Jesus, I/Mary Star Of The Sea 14. Come With Me Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #7 Del Skrevet 19. desember 2002 Her er mer Zwan til deg Tristessa: http://www.muchmusic.com/music/artists/bio....asp?artist=405 Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. desember 2002 #8 Del Skrevet 20. desember 2002 Tusen hjertelig! Alle hjerter gleder seg til januar... Så her om dagen at det er en ny dvd med Pumpkins fra Siamese Dream-tiden ute på markedet, og den har så definitivt havnet på ønskelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 5. januar 2003 #9 Del Skrevet 5. januar 2003 Mer om Zwan på www.zwan.com Har lasta ned masse av Zwan som ikke kom med på albumet, og må si at det virkelig holder høy klasse! Det har vært ulike datoer for når albumet kommer ut men er nå fastsatt til 10.feb. Men cd'n kan forhåndsbestilles over nettet... *I say no more* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå