Gå til innhold

dArc side of the moon

Gjest d'Arc

Anbefalte innlegg

Gjest d'Arc

Syntes det var på tide at jeg også fikk meg en sånn her.

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest d'Arc

Tusen takk :) Har fint lite å skrive om i dag da. Får ikke gjort så mye i drittværet, så jeg venter til jeg har noe mer interessant å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: til nabolaget. Du vil snart oppdage at dette er et koselig og aktivt nabolag, så her må man bare skrive om ikke man vil havne på side to!

Det skal bli kjekt å følge med deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Oj, nå er jeg nederst på side 1, så da tenkte jeg det var på tide å få ræva i gir.

I dag har det egentlig skjedd veldig lite, og mindre enn det. Været er gråt og trist, slik det har vært i en uke nå :tristbla:

Så hva har jeg gjort i dag? Jo, jeg har kun sitti her, med jevnlige do- og spisepauser.

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Aleksander vant :klappe:, og Idol er over for denne gang. Nå må jeg finne noe annet å gjøre på fredagskveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Takk Evelina :)

Nå skal jeg egentlig vaske badet, men jeg bare sitter her og oppdaterer forumet hvert 5. sekund, for å se om det har kommet noen nye, spennende innlegg. Jeg har virkelig lite å gjøre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest d'Arc

Wee.. Da har jeg stått opp for å henge på KG igjen. :hoppe: Dagen i går var max kjedelig, da jeg bare satt her og gjorde ingenting. Men siden det var lørdag ble det god middag (sånn chicken etlerannet, kylling med sånn gul-orange saus. NAM), godteri og en film på tv3.

Jeg ble litt sur da jeg så hvor langt nede på lista Norge havnet i Melodi Grand Prix, for jeg synes den sangen var utrolig fin.

Nå drar jeg straks til ei venninne, så jeg får prøve å logge meg av KG. I verste fall får noen andre gjøre det for meg.

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest d'Arc

Her jeg dratt til venninna mi? Nei, det har jeg ikke. Jeg sitter her ennå. Jeg trenger et skikkelig spark bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen må jeg si! :Nikke: Jeg er et sånnt kronisk forsinka vesen jeg også! :plystre: (ikke at jeg vet noe om du er kronisk da men..)!

Hører man gratulerer med ny dagbok så da får vel også jeg si det da! ;):smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Grattis med dagbok! Sleng gjerne innom i min også :)

Jeg får heller aldri rota meg bort fra PC'n når jeg skal noe... Nå, f.eks skal jeg egentlig lage middag. Faen, det lukter brent!!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...