Gjest d'Arc Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Syntes det var på tide at jeg også fikk meg en sånn her. Endret 28. juni 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Gratulerer med dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 i nabolaget og som dagbok skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Tusen takk Har fint lite å skrive om i dag da. Får ikke gjort så mye i drittværet, så jeg venter til jeg har noe mer interessant å skrive om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 til nabolaget og gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 Gratulerer med dagbok. Må liksom bare legge igjen en liten hilsen her - om du skulle bli nyskjerrig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 til nabolaget. Du vil snart oppdage at dette er et koselig og aktivt nabolag, så her må man bare skrive om ikke man vil havne på side to! Det skal bli kjekt å følge med deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Oj, nå er jeg nederst på side 1, så da tenkte jeg det var på tide å få ræva i gir. I dag har det egentlig skjedd veldig lite, og mindre enn det. Været er gråt og trist, slik det har vært i en uke nå Så hva har jeg gjort i dag? Jo, jeg har kun sitti her, med jevnlige do- og spisepauser. Endret 19. mai 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 19. mai 2006 #9 Del Skrevet 19. mai 2006 Aleksander vant , og Idol er over for denne gang. Nå må jeg finne noe annet å gjøre på fredagskveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #10 Del Skrevet 19. mai 2006 Grattis med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 20. mai 2006 #11 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk Evelina Nå skal jeg egentlig vaske badet, men jeg bare sitter her og oppdaterer forumet hvert 5. sekund, for å se om det har kommet noen nye, spennende innlegg. Jeg har virkelig lite å gjøre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #12 Del Skrevet 20. mai 2006 Jøss, sånn gjør aaaldri jeg............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #13 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg haaaaaater deeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 20. mai 2006 #14 Del Skrevet 20. mai 2006 Ikke gjør det da. Jeg digger deg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #15 Del Skrevet 20. mai 2006 Ooooookkkkkkkkk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 21. mai 2006 #16 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Wee.. Da har jeg stått opp for å henge på KG igjen. Dagen i går var max kjedelig, da jeg bare satt her og gjorde ingenting. Men siden det var lørdag ble det god middag (sånn chicken etlerannet, kylling med sånn gul-orange saus. NAM), godteri og en film på tv3. Jeg ble litt sur da jeg så hvor langt nede på lista Norge havnet i Melodi Grand Prix, for jeg synes den sangen var utrolig fin. Nå drar jeg straks til ei venninne, så jeg får prøve å logge meg av KG. I verste fall får noen andre gjøre det for meg. Endret 21. mai 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 21. mai 2006 #17 Del Skrevet 21. mai 2006 Her jeg dratt til venninna mi? Nei, det har jeg ikke. Jeg sitter her ennå. Jeg trenger et skikkelig spark bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. mai 2006 #18 Del Skrevet 21. mai 2006 Kjenner meg igjen må jeg si! Jeg er et sånnt kronisk forsinka vesen jeg også! (ikke at jeg vet noe om du er kronisk da men..)! Hører man gratulerer med ny dagbok så da får vel også jeg si det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #19 Del Skrevet 21. mai 2006 Du høres ut som meg du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 21. mai 2006 #20 Del Skrevet 21. mai 2006 Grattis med dagbok! Sleng gjerne innom i min også Jeg får heller aldri rota meg bort fra PC'n når jeg skal noe... Nå, f.eks skal jeg egentlig lage middag. Faen, det lukter brent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå