Lykketrollet Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Heldigvis har han en forlover med gooood smak og stil! Hvis ikke kunne det blitt krise....samboer er ikke helt flink med fargesammensettninger og sånt.... Jeg tror de klarer oppgaven utmerket! Dette blir spennende! Tror ikke jeg får se antrekket før på dagen! Syns igrunn det er fint....hvorfor skal jeg få se hans hvis han ikke får se mitt.... Hvordan gjorde dere det? Fant dem antrekk selv eller?
afr0dite Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Min har også vært ute med forloveren sin i dag!!!! Vi skal vel ikke gifte oss med samme fyr?!? Skal ikke vi gifte oss samme dag også?!? Jeg vet bare at det er en jaquett, men får heller ikke se! Jeg er jo så spent at jeg nesten sprekker, men synes også det er fint at det blir en overraskelse for begge når dørene åpner seg! Jeg tror de kommer til å bli kjempefine begge to!
Lykketrollet Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2006 Jo, i alle fall samme dag! De blir sikkert kjempekjekke!!
Lassie Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Vi gikk og fant klær til Lassiemannen sammen, men så fant vi også brudekjole til meg sammen. Er av samme oppfatning som deg, hvorfor skal ikke han få se når jeg får se. Så derfor har vi sett hverandres antrekk begge to.
Lykketrollet Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2006 Vi gikk og fant klær til Lassiemannen sammen, men så fant vi også brudekjole til meg sammen. Er av samme oppfatning som deg, hvorfor skal ikke han få se når jeg får se. Så derfor har vi sett hverandres antrekk begge to. ← Så koselig det hørtes ut!
Boogie Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Min sambo, dro alene til brudesalongen. Har sett kun 1 mms bilde av han med Sjaketten på. Om han skal ha hatt, hansker eller stokk(eller alt sammen ), det ville han ikke si. Han har ikke sett min kjole, han har ingen lyst til å se den heller før vi står der sammen på dagen
afr0dite Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Min sambo, dro alene til brudesalongen. Har sett kun 1 mms bilde av han med Sjaketten på. Om han skal ha hatt, hansker eller stokk(eller alt sammen ), det ville han ikke si. Han har ikke sett min kjole, han har ingen lyst til å se den heller før vi står der sammen på dagen ← Og det er ikke lenge til!!!
Isa Naemi Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Han var også ute på handletur alene, og jeg får ikke se så lenge han ikke får se kjolen... Og det får han jo ikke! Men vi fant ut sammen at han skulle ha dress, og jeg har fått vite fargen på den (mot at han fikk vite fargen på kjolen, he, he). Svart med hvit skjorte. Ble først litt usikker da han sa han hadde valgt "svart og hvitt", stolte ikke helt på at vi hadde samme oppfatning av hva som ville være stilig i bryllupet, tenkte med en gang svart dress med hvite striper. Ikke helt det jeg hadde sett for meg Og nå henger den i skapet vårt, og innimellom har jeg SÅÅ lyst til å snike meg til en liten titt. Men dressen henger inntil brukekjolen min, og jeg forventer jo at han ikke kikker, så... Og så synes jeg jo det er litt gøy å beholde spenning i forhold til begges antrekk på den store dagen!
Lykketrollet Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2006 Han var også ute på handletur alene, og jeg får ikke se så lenge han ikke får se kjolen... Og det får han jo ikke! Men vi fant ut sammen at han skulle ha dress, og jeg har fått vite fargen på den (mot at han fikk vite fargen på kjolen, he, he). Svart med hvit skjorte. Ble først litt usikker da han sa han hadde valgt "svart og hvitt", stolte ikke helt på at vi hadde samme oppfatning av hva som ville være stilig i bryllupet, tenkte med en gang svart dress med hvite striper. Ikke helt det jeg hadde sett for meg Og nå henger den i skapet vårt, og innimellom har jeg SÅÅ lyst til å snike meg til en liten titt. Men dressen henger inntil brukekjolen min, og jeg forventer jo at han ikke kikker, så... Og så synes jeg jo det er litt gøy å beholde spenning i forhold til begges antrekk på den store dagen! ← Så gøy! Tror jeg hadde vært helt på tupppa hvis dresen hang her i skapet! Heldigvis skal vi oppbevare klærne hos forloverene våre.
Raringen Skrevet 31. mai 2006 #10 Skrevet 31. mai 2006 Vi var og fant dress til han forrige uke. Jeg var på forhånd redd for at han skulle velge ut noe som ikke var "fint nok", hvis han skulle handle alene. Og at det økonomiske ville vinne over det stilige (billig fremfor fint). Men jeg tok fullstendig feil. Han var så utrolig kjekk der han stod i en pen mørk dress, med vest, slips og tørkle i jakkelommen. Jeg merket at jeg fikk tårer i øynene og sommerfugler i magen, for han var så flott. Nå gleder jeg meg bare masse til å se han med antrekket igjen. Og jeg kan slappe av, for jeg vet han har funnet seg noe som er pent. I tillegg var det veldig hyggelig å gjøre det sammen! Når det gjelder min kjole, valgte jeg den ut med min forlover. Han har ikke sett den. Det hadde ikke gjort meg noe om han hadde sett den, men han vil ikke. Så da får jeg bare vente. Men jeg er veldig, veldig utålmodig, og skulle ønske vi skulle gifte oss i morgen... Men fortsatt over 2 måneder igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå