Gjest Gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Her i huset har vi hatt et problem med slamring med dører, utført av den yngre generasjon. Det jeg ble tipset om, og som har hatt stor effekt er at for hver gang en dør slamres igjen så må den som gjør det lukke døren pent igjen ti ganger. For å lære. Det er veldig effektivt.
Gjest 1111 Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Og jeg som syns jeg gjør noe veldig sunt hver gang jeg slamrer med døren i stedet for å la det gå utover de rundt meg ..men så skjer det bare en gang i året og da
Gjest Gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Og jeg som syns jeg gjør noe veldig sunt hver gang jeg slamrer med døren i stedet for å la det gå utover de rundt meg ..men så skjer det bare en gang i året og da ← Det kan bli dyrt med nye dører.
Gjest 1111 Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Ai ai, den har jeg ikke tenkt på! *flytte hjemmenfra fortest som mulig*
Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Og for de som har tenåringer som slamrer soveromsdører igjen i sinne - ta bort døren noen dager så får dere garantert bukt med det problemet :grine2:
tobo Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har filtknotter på dørkarmen. Hihi - ingen lyd. Og enda mer irriterende for dem som slamrer. Da tilbyr jeg en samtale om det egentlige problemet. (Jeg kan være fantastisk irriterende)
Gjest Gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har filtknotter på dørkarmen. Hihi - ingen lyd. Og enda mer irriterende for dem som slamrer. Da tilbyr jeg en samtale om det egentlige problemet. (Jeg kan være fantastisk irriterende) ← Det forslaget skal jeg benytte meg av!
Fakse Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Hum. Kan jeg benytte det trikset med leieboeren, eller er det bare sine barn man har lov til å gjøre sånn mot?
Gjest Gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Hum. Kan jeg benytte det trikset med leieboeren, eller er det bare sine barn man har lov til å gjøre sånn mot? ← Jeg synes helt klart du kan bruke det på leieboeren også. Ellers får han høyere husleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå