Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 fikk en prøve på det i dag,kanebo silk light.jeg har problemhud;fet,glinsende,kviser,i tillegg sensitiv for mye.er 35 år.dama pratet varmt om denne kremen,det var ikke måte på! er åpen for noe nytt,har prøvd det meste; matis,dermalogica(flere typer),decleor,clarins...puh!ikke fornøyd,huden er fortsatt trøblete. blir veldig spennende å prøve,men det var veldig lite i prøven,så det spørs om jeg får noen effekt på kort tid. andre som har prøvd den?
Krista83 Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har ikke prøvd den serien men prøvde EMULSION og denne var ikke noe bra for meg.
Dru Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Er det Sensai Silk? Isåfall er det vel den serien som skal ta over for IB-serien, og jeg har hørt at den er helt strålende. Jeg bruker selv IB, og kan nesten ikke vente til jeg må ha nytt, for da skal jeg ha Sensai Silk. Jevnt over er jeg veldig godt fornøyd med Kanebo IB. Bruker den rikeste emulsionen, III, for å hindre huden i å produsere mye olje på egenhånd, og det funker helt ypperlig. Huden min var sånn som du beskriver din, men jeg har merket bedring. Ikke sikkert den funker for deg, men det er verd forsøket.
Gjest Elfrida Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Jeg fikk nylig en prøve på Sensai Silk emulsion i Moist, som er for hud som er på den litt tørre siden, og Light, som vel er for de som tenderer mot fet hud. Det var en ganske ok størrelse på prøven, for nå har jeg brukt Moist-varianten i nesten to uker, og først nå begynner den å bli tom. Dette er nok uten å overdrive den beste kremen jeg noengang har brukt. Jeg har sensitiv hud som lett blir tørr og jeg syns at denne kremen er beroligende, gir nok fukt til tross for at det er en utrolig lett lotion, trekker raskt inn og får rynkene til å synes mindre. Jeg føler at huden ser bedre og jevnere ut for hver dag, og må ut og kjøpe en flaske av dette stoffet så fort jeg får tid! Det eneste jeg frykter er at den nok er litt dyr. Light-varianten har jeg prøvd et par ganger, men den ga nok litt lite fukt for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Jeg prøvde Sensai Silk-serien da den var helt ny, og fikk helt papirtørr hud som kunne rives av i flak. Og det var av Super Moist.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 takk for svar! vet ikke om det er sensai eller ikke.det var tomt for ordentlige prøver,så hun helte litt i et miniatyrbeger.på lappen skrev hun bare kanebo silk light. men hun sa den var helt ny,så da kan det nok stemme. uansett,har prøvd den i går kveld og i dag,og den kjennes god ut.veldig lett.håper bare ikke den er for lett slik at huden begynner å produsere mer talg eller fett.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 der jeg var kostet det 505 kr for 100 ml. lurer på om det var sensai silk...er det flere som kalles silk?
Dru Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Tror det er den, ja. Prisen er ikke avskrekkende i det hele tatt. IB var faktisk dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå