Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold for øyeblikket (men vi kommer til å bo bare 20 minutter unna hverandre til høsten) og vi ser hverandre ikke mer enn en gang hver femte eller sjette uke. Likevel lyst til å finne på noe fint noe jeg, noe som kan minne han på hvor glad jeg er i han :sjenert:

Hva gjorde/gjør du for din kjæreste i et avstandsforhold?

Litt vanskelig å troppe opp på døren hans med kinobilletter liksom.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gjorde av og til disse tingene for eksen min.

Sendte ting i posten - kort, bilder, kjærlighetsbrev eller små pakker...

Pakket ned ting i bagasjen hans når han dro, små lapper, gaver eller noe jeg trodde han ville bli glad for...

Lagde en CD med musikk en gang, som han fikk til hjemreisen, lagde små pakker til ham når han skulle reise med blader, bøker han hadde ønsket seg, noe godt hjemmelaget osv.

Det finnes mange søte ting man kan gjøre for hverandre selv om man er i et avstandsforhold. :)

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg har sendt endel kort, gjerne hjemmelagede... Printet ut bilder av oss og rammet de inn. Sendte selvsagt mail og sms med jevne mellomrom. Lagde CD med musikk som minte meg om han, enten det var musikk vi hadde hørt på sammen, musikk som hadde tekst som minte meg om han eller noe jeg hørte på i forbindelse med at vi ble sammen... Da vi hadde vært sammen i et år og litt så kjøpte jeg en liten bok som jeg fylte med de viktigste datoene våre...ting vi hadde gjort sammen,

bilder av oss, billetter fra første gangen jeg dro på besøk til han, kvittering fra første restaurantbesøket... Vet han ble veldigveldig glad for den i hvertfall... Har hatt store problemer med å "toppe" den gaven gitt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...