Gå til innhold

Kvinneguiden TREFF

Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er i gang med diverse saker inne på kontaktsiden vår, og trenger litt hjelp:

Har dere noen gode sjekketips jeg kan bruke der inne? Tenker å legge inn et nytt tips hver dag, eller hver uke, avhenging av tilgangen. Tips mottas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på om vi på Singelforumet kan bidra med gode sjekketriks. Still heller spørsmålet på Barn og familie. De ser ut til å ha mer suksess.

Archie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det fungerer da fortsatt helt fint med frimerkesamlingen! Alle jentene jeg har hatt med meg hjem har vært ganske imponerte over alle de postfriske førkrigsmerkene mine, for ikke å glemme den imponerende samlingen med skjevt stemplede frimerker med Kong Haakon VII.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster har vært så heldig å få seg en søt svensk kjæreste. Han har en stor tesamling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers holder jeg en knapp på å stille opp naken. Med øl. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ellers holder jeg en knapp på å stille opp naken. Med øl. :sjarmor:

Funker på alle menn. Jeg er litt mer usikker på om jeg i samme mundur hadde fått alle KGs kvinner til å skli av setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker på alle menn. Jeg er litt mer usikker på om jeg i samme mundur hadde fått alle KGs kvinner til å skli av setet.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa, jeg tenkte nok på litt seriøse sjekketips jeg, da. Slike som kan hjelpe brukerne der inne til å legge inn gode profiler. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O.K.

Da kan jeg ikke komme på noe mer enn å være seg selv. Jeg mener det. Faktisk.

Vær ærlig, og fortell noe annet om deg selv enn at: Du liker turer i skog og mark (duh liksom), at du liker en fest i ny og ne, men også rolige hjemmekvelder. Spiller ingen rolle om det stemmer, men de fleste kan si noe om seg selv som ikke formuleres på den måten.

Skal ikke skryte på meg å ha funnet den perfekte formuleringen med tanke på en slik annonse, siden jeg aldri har prøvd, men here goes:

"Sett på Circle of Snakes. Lytt. Hvis du synes dette er frastøtende (eller ikke evner å finne den) så gå videre til neste annonse. Liker du det så har jeg to billetter til Rammstein (som du så klart også liker) i Berlin. Den ene billetten + følge kan bli din hvis du ikke er en person som jatter med, hvis du ikke bryr deg om hva naboen synes, og hvis du i tillegg er kjekk, smart og kul. BM. Miss Heineken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det ikke bare å søke på "skauta" på fritekst a? :klø:

:ler:

Glemte å si: For all del, ikke si NOE om erotisk pizza, det er en killer. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Med en naturlig orgieanal ingrediens :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en naturlig orgieanal ingrediens :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor:

Oh - I'm in LOVE! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale menn å skrive noe generellt på sidene sine. Noe generellt og interessant som framstiller mannen som interessant. Ingen livshistorie og ikke noe selvmedlidende greier. Ellers så er nok ikke profilen i seg selv så viktig. Det viktgste er hva man gjør når man tar kontakt. Der gjelder det samme som i virkeligheten, nemlig at jentene kan lene seg tilbake og motta forspørsler, men mennene må oppsøke profiler aktivt.

Det gjelder å skille seg ut her som ved ordinær sjekking. Det vil si at det dummeste du kan gjøre er å kommentere noe som står i profilen til den du skriver til. Gjør du det så kan du banne på at andre har skrevet akkurat det samme før deg. Da skiller du deg ikke ut i mengden og blir forkastet før du får mulighet.

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...