Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i disse juletider, og med det fakta at NRK ikke viser julekavalkaden, kan jo vi mimre litt her inne, og fortell om hvilken Disneysnutt som er vår favoritt. I mitt tilfelle er det uten tvil Oksen Ferdinand, han er jo såååå søt der han sitter og lukter på blomstene....... :wink:

Woops, jammen har jeg blitt forfremmet som Meget godt kjent. JIPPI! *Gledesrus* :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er og blir Donald og nevøene hans! Herlige! :P

Skrevet

To vinnere!

Den ene er Lady og Landstrykeren og italiensk reatsurant.

Den andre er når Snipp og Snapp pynter juletreet.

Skrevet

Uten tvil hos meg må det bli Bambi på isen, og herlige Trampe!!! :sjarmor:

Skrevet

D er så mange søte og morsomme, men holder en knapp på Lady og Landstryker'n. Snipp og Snapp som følger m juletreet inn er også festlig, da.... Bare ELSKER Disney, helst de gamle.

Apropos gamle Disney, min favorittfilm av Disney er den første Fantasia som ble laget før krigen. Vi leide den gang på gang da Mathilde var liten; hun ville se den om igjen og om igjen....Klassisk musikk m Disney-animasjon fra før krigen, DET er virkelig en perle. Har ventet og ventet og ventet på at den skal komme på kjøpevideo, men nei, ingenting skjer. Er d NOEN som vet noe om mulighetene for å få tak i denne filmen???????

Skrevet

Vi har Fantasia vi. Bestilte den fra Home entertainment (tidligere scandinavian film club). Synes ofte jeg ser den i medlemsbladet deres.

Skrevet

Starya, du mener den FØRSTE Fantasia-filmen vel.........??????????

Forhåpningsfull :P:P:P

Skrevet

Når Donald er sint ler jeg så jeg griner......

Skrevet

Donald og nevøene er suverent bra og selvfølgelig Snipp og Snapp i juletreet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...