Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Hei. Jeg har fått meg regulering for 6 mnd siden. 2-3 dager etter jeg først fikk reggisen, dukket opp endel kviser. Tenkte det var ikke noe spez, siden jeg selv sliter med uren hud. Men nå har jeg merka at hver gang etter tannlege time ( han tar og strammer inn reggisen og smerten varer vel 3-4 dager ) så dukker kvisene opp :klø: Siden jeg skal stramme inn hver eneste mnd, så dukker nye kviser opp før de gamle er borte Nå har det gått så langt at jeg har fårr type kviser jeg aldri før har hatt Sånne underhud kviser, som gjør vondt og rød. samtidig massevis av hudormer. Dette har aldri skjedd før!!! :klø: Jeg er 26år, har jo hatt urenhud siden 17-18, men ikke slik som nå. Kun små kviser av og til, pluss sorteprikker. De 2 siste årene har jeg fått perfekt hud ved hjelp Proactiv. Kvisene ble borte og huden er silkemyk. Men etter regulering så har huden forandret deg helt Jeg vet ikke hva som skjer???? Har tatt med 3 uke fri fra jobben ( bruker opp ferien ) pga jeg orker ikke å gå ut. Ansiktet mitt rett og slett er ødelagt. Det jeg lurer på her, kan det være noe sammenheng? Hvis ja, tror jeg tar ut reggisen nb:til de som har hatt reggis, jeg ser at overkjeven begynner å stikke ut endel nå. Slik at overbit er blitt SÅÅÅÅÅÅÅÅ synlig. Er ikke det mening at tannlegen skal få overkjeven innover istedenfor? Tannlegen min er nå på ferie, får ikke tak i han. det er så rart at han behandler overbittfeil ,med å dra overkjeven min lengre ut???
Gjest Barmfager Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Regulering har ingenting med hud å gjøre. Den er ikke i kontakt med huden en gang. Tror det heller er en hormonforandring hos deg.
Gjest 2324 Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Jeg kan aldri tenke meg at regulering skal ha noe å si for huden?? Jeg merket ihvertfall ikke noe da jeg hadde det. Så jeg vil tro at det er andre grunner til at hunden blir har blitt så håpløs. Ta deg en tur til legen din, du får sikkert hjelp der.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Bruker kjeveortopeden hansker? Du er ikke allergisk mot latex?
Gjest Barmfager Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Bruker kjeveortopeden hansker? Du er ikke allergisk mot latex? ← Det tenkte jeg også, men hvis hun får kviser i hele fjeset så tviler jeg på at tannlegen romsterer med hendene i hele fjeset? Hvis ikke hun bare får kviser rundt munnpartiet, da.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Jo, han bruker hansker. Men jeg får jo smerter hver gang jeg strammer reggisen...kanskje det da produserer et eller annet form for hormon? Jeg vet ikke....føler meg helt Skal jeg til legen eller hudpleie? Vil også spørre, kan det være reaskjon på hudpleie produktet jeg bruker? Hm??...kan vel ikke være, siden produktet har hjuplet meg på sååååååååååå lenge :klø:
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Latekshansker eller stress. Be han bruke latexfrie hansker neste gang, og se om det hjelper.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Får vel prøve det og håper at det er grunnen. Takker......
Gjest 2324 Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Ja, det kan absolutt være en reaksjon på hudpleieproduktene du bruker. Ta deg en tur til hudpleier å hør hva hun sier.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. mai 2006 #10 Skrevet 18. mai 2006 Men jeg har brukt produktet 2 år.....og har hjulpet meg meget fra starten av......???...hm??...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå