Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havnet helt tilfeldig på avdelingen for babyklær på H&M idag... ;)

Sukk... Jeg har jo sett på disse nusselige klærne i årevis, men det er først nå det er aktuelt på en måte. Idag fant jeg ut at jeg skulle se på og ta på disse nusselige små plaggene i håp om at det skal påvirke eggløsningen min og befruktningen og hele greia :ler:

Ja, jeg sto der med det ene nydelige lille plagget etter det andre og tenkte på det! Måtte i tillegg ta meg kraftig sammen for å ikke kjøpe noe, for der går liksom grensen... Søte rosa sett med hettejakker i str. 50... sukk... Det var så mye fint! Mest fint til jenter, som vanlig... Jeg synes ikke babyklærne er dyre heller, jeg. Jeg skjønner jo at babyen vokser rimelig fort ut av dem, men på H&M koster det 98,- kroner for et sett med sparkebukse og hettejakke, 79,90 for 2 bodyer... osv. Kommer til å gå helt berserk når jeg blir gravid!!

Bare et lite hjertesukk fra meg... nå midt i eggløsninga ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er ikke plaggene nydelige??

Jeg jobber med barneklær, noe mitt sarte, babysyke sinn bare såvidt tåler.

Men jeg må innrømme en ting:

Når det har kommet VELDIG søte plagg som går til både gutt og jente, har jeg ikke alltid klart å holde meg, så jeg har et par dresser liggende til dagen jeg får barn.

Har ikke turt å fortelle noe til sambo, men! :ler:

Han hadde vel blitt :overrasket: :grine2:

Skrevet

:ler:

Joda, det er forsåvidt ikke noe galt å kjøpe babyklær og ha liggende. Jeg skal bare prøve å vente til det blir aktuelt... Men jeg har et par plagg liggende i en skuff fra noen år tilbake jeg også... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et babyplagg liggende. Det skulle være en gave, jeg falt for det da ei venninne var gravid, men så ble det ei jente og jeg hadde kjøpt noe veldig blått. :ler:

Kjæresten min fant det da han skulle hjelpe meg med å lete etter noe, og fikk ganske så store øyne og maaaange spørsmål. Vet ikke helt om han tror på forklaringen min. Nå har vi hatt ubeskyttet sex for første gang. Det var dagen etter mensen, så sjansen for at jeg er gravid er vel lik null, men han prater til meg som om jeg er det. "Hvordan har dere det? Har dere sovet godt..." Ikke hele tiden, da.

Lurer på hva han mener med dette. Barn har liksom vært et ikke-tema hos oss ennå. Egentlig har han sagt at han ikke vil ha barn.

:forvirret:

Litt på kanten dette. Men det finnes mange søte små plagg, ja!

(ror meg tilbake til tema)

Skrevet

Jeg har strikket et babyteppe til meg selv............ :rodme:

Skrevet

Jeg har også liggende plagg som jeg egentlig skulle gi bort men har liggende for jeg har lyst på de selv. :ler: Jenteklær ja!

Jeg har også fått en del arv (babyteppe osv) og jeg har strikket et teppe selv men vi har jo ikke begynt å prøve enda..... (rett rundt hjørnet da!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...