Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert mange av dere som har kjøpt denne.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_KLA

Kjole nummer 3 på side 2.

Lurer på om jeg skal bestille den i hvitt. Jeg er redd det er en kjole som blir sett på "alle" i sommer, selv om jeg foreløpig ikke har sett noen med den på. Har fått så lyst på hvit kjole.

Dere som har den: Er dere fornøyde? Hvordan er den i størrelsen? Og er den hvite gjennomsiktig slik at hvitt undertøy vises gjennom?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

venninna mi har den, hun ser ut som en budeie :D

Skrevet

Den var veldig søt, syns du skal ta sjansen på å kjøpe den jeg.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har også lyst på den, men har droppet det da jeg ikke aner hvilken størrelse jeg er etter graviditeten + at den ikke er særlig ammevennlig. Synes kjolen er kjempesøt, men er nok redd at det blir en kjole en ser mye av på gata i sommer. Har allerede sett flere i den her i Oslo, men kan godt hende at jeg legger ekstra merke til den siden jeg har lyst på den selv.

Gjest allium
Skrevet

Lurer jeg også, så jeg får hive meg på denne tråden.

Men som regel blir kjoler fra H&M for korte til meg.

Gjest Barmfager
Skrevet (endret)

Den er kjempe fin. Den i hvitt har underkjole også, så da slipper man en gjennomsiktig kjole. Absolutt å anbefale.

Størrelsen? Vel, jeg har den i strl 38. Det er lite med stretch i dem, så hvis man f.eks har store bryster som jeg har burde man vel ta en større størrelse enn vanlig? :)

Endret av Barmfager
Skrevet

det er en fin hvit kjole på cubus og for dem som vil ha hvit kjole i år :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har den og jeg syns jeg ser gravid ut i den.. den er liksom litt vid. Men men jeg bryr meg ikke, den er jo veldig søt.. Kommer nok til å bruke den.

Og som sagt, den hvite har underkjole så den er ikke gjennomsiktig.

Gjest Gjest
Skrevet

De har denne kjolen på H&M-butikkene. Vet de har den på City Syd i allefall. Så da kan du jo få prøvd den først, hvis du er redd for å gjøre et bomkjøp :)

Gjest Chica
Skrevet

De har den på Lade også. Litt rar i str syns jeg, min er trang over puppene og viiiiiid over magen. Funker nok bra en god del måneder ut i et svangerskap og den der. Men - den er grusomt utringet syns jeg! Må ha singlett under jeg, klarer ikke å gå med så utringede kjoler.

En ting til - med hvite klær er det som oftest finest med hudfarget undertøy under, det vises mye mindre enn hvitt undertøy!

Gjest allium
Skrevet
De har den på Lade også. Litt rar i str syns jeg, min er trang over puppene og viiiiiid over magen.

Uffda... jeg er to størrelser større over puppene enn over magen i utgangspunktet.

Noen som vet hvor lang den er?

Skrevet

Jeg og har sett den på flere H&M butikker i hvit, så da kan du jo prøve den.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om den brune er gjennomsiktig? Og blir den veldig kort når jeg er 1.77 høy?

(Litt for travel til å prøve mange klær, så jeg lager meg liste på hva som kan vøre greit å se på når jeg er innom HM ;))

Gjest Gjest
Skrevet
Uffda... jeg er to størrelser større over puppene enn over magen i utgangspunktet.

Noen som vet hvor lang den er?

Den rekker til litt oppenfor knærne. Veldig fin lengde på den syns jeg...

Gjest allium
Skrevet
Den rekker til litt oppenfor knærne. Veldig fin lengde på den syns jeg...

På deg, ja... hvor høy er du?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har den i rosa. Syns den er stor i størrelsen, jeg har størrelse 38. Skulle gjerne hatt den i 36. Den rekker meg rett nedenfor knærne (er 171 høy).

Skrevet

Jeg var jo på H&M på City Syd idag, men jeg tenkte ikke på denne kjolen før jeg kom hjem... Husker at jeg så den der i brun og blå da. Har sett den i hvitt på H&M på Trondheim Torg før. Den er jo så billig, så jeg har egentlig bestemt meg for å bestille den nå, men er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal ha, ja... Kunne kanskje vært greiere å kjøpe den i butikk så jeg fikk prøvd den.

Jeg er 180 cm. høy og vil ikke ha den for kort. Ikke er jeg så stor over brystene heller. Tror jeg skal bestille en stor størrelse. På nettet er den utsolgt i de små størrelsene også, ihvertfall i hvitt.

Gjest allium
Skrevet
Jeg er 180 cm. høy og vil ikke ha den for kort.

Hvis jeg er sånn noenlunde fornøyd etter eksamen imorgen, skal jeg se om jeg finner den i en butikk i Oslo. Jeg er 179 cm selv, så hvis den er for kort, kan jeg si ifra.

Lurer bare på om jeg vil ha hvit eller brun...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...