Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjeeelp!

Sjefen vil at JEG skal komme med noen forslag til blåtur i juni for firmaet. Kan tenke meg at vi blir ca 15 personer. Har ikke fått noen budsjetter enda... Trenger desperat hjelp da jeg er litt blank selv.... Pers. kunne jeg tenke meg å treffes et sted og spise god mat og drikke. Gjerne medbrakt. Tror ikke det blir noe fylla kalas....

Hvis noen har tips sier jeg tuuusen takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/197821-bl%C3%A5tur-i-bergenomeng/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest gjest1

hva med Lysøen? Da kan dere få omvisnig/ evt konsert i huset, og evt ha en liten aktivitetsløype, og spise nede ved brygga. Går jo an å høre om det er mulig, evt spise på Buena kafe,de har skjenkebevilling også.

eller gjør som BT...

Endret av pulverheksa
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Benedicte_*
Showboat hørtes bra ut.....noen som vet hva noe slikt koster?? Andre billige alternativer???

HASTER

Bare ring dem , eller send dem en mail fra hjemmesiden deres.

Vi fikk det billig fordi de hadde et stort mannsfirma som skulle på tur den dagen , og da passet det fint inn med oss , pluss enda en jentegjeng. Tror vi betalte ca 300 eller noe. Men det varte jo hele kvelden da. Til midnatt,ca

Mvh

Benedicte

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_Trine_*
Bare ring dem , eller send dem en mail fra hjemmesiden deres.

Vi fikk det billig fordi de hadde et stort mannsfirma som skulle på tur den dagen , og da passet det fint inn med oss , pluss enda en jentegjeng. Tror vi betalte ca 300 eller noe. Men det varte jo hele kvelden da. Til midnatt,ca

Mvh

Benedicte

har også fått oppgave å arrangere blåtur.

kan noen si om det er nødt til å være på sjøen , siden det heter blåtur likssom ?

• 9 måneder senere...
Gjest Krush

Forsøk Wasteland - de er vel de som har det største/mest varierte tilbudet og arrangerer HELE blåturen slik at du slipper å tenke på en ting - alt fra transport, mat, havrafting, stand-up komedie, karaoke, laserspill eller paintball, tapas eller BBQ osv. Veldig bra!

Har vært der selv med utdrikningslag, men vet også om venner som både har vært på julebord og blåtur der med jobbene sine.

www.wasteland.no og trykk på "arrangere" og "meny" eller bare ring dem og hør.

Annonse

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Synnøve_*

Showboat er uten tvil det beste alternativet.

Vi var nettopp 160 kolleger på tur med den.

Masse god mat og topp service.

Dans til flott musikk på dekk mens vi seilte mellom holmer og skjær.

Herlig pubstemning i DEN stilige baren.

Beste blåtur jeg har vært på i hvertfall.

• 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Annonse
Gjest Gjest

Blåtur komiteen her på huset skal ha møte.

Det står mellom å være på båt hele kvelden eller bruke båt til et serveringssted.

Noen som har et tips ?

Var inne på Showboat sin hjemmeside, de har skiftet navn til Showline og det så riktig lekkert ut. Mest fristet til det, Noen med erfaring ?

Line

• 1 år senere...

Har selv også gode erfaringer med Showline (Showboat).

For dere som er interessert i en litt annen type (les: aktiv) Blåtur i Bergen, så vil jeg anbefale Sotra Villmarksenter. De skreddersydde en Teambuilding-pakke for oss når vi var der i tilknytning vårt blåturarrangement med jobben, kjempe artig!

Maria

• 9 måneder senere...

Hei.

Blåtur har jeg alltid tenkt på som tur "i det blå" altså at deltagerne ikke skal vite hvor vi skal.

Ofte ender det opp i "blåmyra", en tur på fjorden.

Det finnes mange som tilbyr events, og du kan gå i surr når du søker.

Jeg har sittet i 4 forskjellige blåturkomiteer i tillegg til hvert år å være med på tur.

Har erfart forskjellig, men det er ikke om å gjøre å ha et heseblesende program.

Det viktigste er tross alt at man skal være samlet og kose seg. Derfor er det så genialt med båt. Finn noen som har erfaring og gå gjerne direkte til charteroperatøren. Så slipper du mellomledd, som stort sett bare skal ha litt ekstra for å tilby det samme.

De siste årene har jeg bodd i Bergen og har vært 2 ganger med Showline. Det var suksess med veldig gode minner for oss alle, så du kan trygt bruke dem.

Endret av Anette31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...