Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Noen her inn som har prøvd hårpleie merket Alterna? Er det bra? så på Lookfantastic mai tilbud på shampoo,balsam.mousee. Den heter Alterna Caviar anti aging volum pack.ca 550 kr for de 3 .
Ling Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Noen her inn som har prøvd hårpleie merket Alterna? Er det bra? så på Lookfantastic mai tilbud på shampoo,balsam.mousee. Den heter Alterna Caviar anti aging volum pack.ca 550 kr for de 3 . ← Jeg bruker sjampoo og balsam fra A. Caviar. Veldig bra, men ingen revolusjon for meg. Jævelig dyrt. Tror det kommer ann på hva slags hår man har. Jeg har ett ikke-krevende hår, som egentlig kan bli vaksa med hva som helst....
Nicky B Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Disse produktene ble skrytt opp i skyene av diverse blad for noen år siden, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Men serien passet ikke håret mitt. Har tykt hår og fikk strå etterhvert. Prøvde forskjellige typer i alterna serien, men fant ingen som passet. Er så vanskelig med hår. Det som passer en person passer ikke nødvendigvis en annen selv om hårtypen skulle være lik.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Til den prisen burde de være i stand til å ta husvasken i tillegg til å utrette alt det fantastiske med håret. Men seriøst: hår er dødt materiale, så det lureste man kan gjøre, er egentlig å forebygge slitasje, i tillegg til å bruke bra produkter. Men dessverre har jeg sluttet å tro på underverker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå