Gå til innhold

en god indisk/pakistansk restaurant i oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

vi har lyst på litt indisk pakistansk mat... lurer derfor om du har en god restaurant å anbefale? i oslo sentrum??

tittet lit på agra på aker brygge, men det så da veldig dyrt ut.

kom gjerne med meny anbefaling også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agra på Aker Brygge og Zaika i Vika (billigere enn Agra, med minst like god mat etter min mening) er mine favoritter. Synes Zaika's tandoori kylling er nydelig.

Gjest StoreSky
Skrevet

Den på Enerhaugen rett over Lyst er en av mine absolutte favoritt steder! God og billig mat og trivelige servitører.

Gjest Gjest
Skrevet

mmmmmmm, Samosa! Kjempe godt!!!

Skrevet (endret)

Min favoritt er Bombay Darbar, som ligger i Akersgata, rett ved Egertorget. Eneste indiske restauranten jeg har funnet i Oslo som lager chicken tikka sånn som jeg er vant med fra London. Prisene er helt greie, vi pleier å betale ca 900 for tre retter med indisk øl til. Mmm.. vurderer å lure sambo med på restaurant i dag... ;)

Endret - trykkleif.

Endret av itla
Skrevet
Den på Enerhaugen rett over Lyst er en av mine absolutte favoritt steder! God og billig mat og trivelige servitører.

Enig! Beste indiske måltidet jeg har spist i hele mitt liv. (jeg har ikke vært i India, da)

Skrevet

Tandoori Hut på Sagene! Nydelig mat, god service og greie priser!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Gate of India eller Gandhi på Majorstua! Alt de har der er kjempegodt... Spesielt kyllingkarrien :)

Skrevet (endret)

Signerer denne! Maten er bare helt fantastisk! Konsistensen er helt utrolig! Fantastisk, rett og slett! :)

Edit: Den er pakistansk, så ikke be om indisk te etc, men pakistansk osv...

Endret av afr0dite
Skrevet

Helt enig! Utrolig god mat og bra service. Anbefales!!
Gjest gjest1
Skrevet

Chili og ketchup eller hva det nå heter på Majorstuen, Kirkeveien. Veldig godt, billig og man blir så mett, så mett ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Dehli Tandoori restaurant i Maridalsveien 4 (det ser ikke så trivlig ut utenfra.., men god mat!). ellers; Gutta fra Calcutta på A. Kiellandsplass. hyggelig innehaver og veldig god mat!

Gjest LilSweetie
Skrevet
Chili og ketchup eller hva det nå heter på Majorstuen, Kirkeveien. Veldig godt, billig og man blir så mett, så mett ;)

Curry and ketchup ;) Billig og bra i forhold til prisen, ja!

Gjest gjest1
Skrevet

Enig. Liker også Bombay Darbar. Agra er muligens best, men prisen er litt avskrekkende til daglig.

Ketchup and curry (eller motsatt?) synes jeg ikke er bra. Billig, men det er alt.

Skrevet

Må bare anbefale Pujab Tandori på Grønland :-D

Ikke særlig fancy, men helt NYDELIG og BILLIG mat, og utrolig

sjarmerende og hyggelig!!

Etter min mening slår de flere av de dyrere restaurantene

langt ned i støvlene :wow:

Gjest splæsj
Skrevet

Jepp, mother india i Pilestredet.

Skrevet

Gandhi og Zaika er mine favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...