Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 vi har lyst på litt indisk pakistansk mat... lurer derfor om du har en god restaurant å anbefale? i oslo sentrum?? tittet lit på agra på aker brygge, men det så da veldig dyrt ut. kom gjerne med meny anbefaling også=)
Arkana Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Agra på Aker Brygge og Zaika i Vika (billigere enn Agra, med minst like god mat etter min mening) er mine favoritter. Synes Zaika's tandoori kylling er nydelig.
Gjest StoreSky Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Den på Enerhaugen rett over Lyst er en av mine absolutte favoritt steder! God og billig mat og trivelige servitører.
Gjest itla Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Min favoritt er Bombay Darbar, som ligger i Akersgata, rett ved Egertorget. Eneste indiske restauranten jeg har funnet i Oslo som lager chicken tikka sånn som jeg er vant med fra London. Prisene er helt greie, vi pleier å betale ca 900 for tre retter med indisk øl til. Mmm.. vurderer å lure sambo med på restaurant i dag... Endret - trykkleif. Endret 18. mai 2006 av itla
Plym Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Den på Enerhaugen rett over Lyst er en av mine absolutte favoritt steder! God og billig mat og trivelige servitører. ← Enig! Beste indiske måltidet jeg har spist i hele mitt liv. (jeg har ikke vært i India, da)
MammaSarius Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Tandoori Hut på Sagene! Nydelig mat, god service og greie priser!
Gjest LilSweetie Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Gate of India eller Gandhi på Majorstua! Alt de har der er kjempegodt... Spesielt kyllingkarrien
afr0dite Skrevet 18. mai 2006 #10 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tandoori Hut på Sagene! Nydelig mat, god service og greie priser! ← Signerer denne! Maten er bare helt fantastisk! Konsistensen er helt utrolig! Fantastisk, rett og slett! Edit: Den er pakistansk, så ikke be om indisk te etc, men pakistansk osv... Endret 18. mai 2006 av afr0dite
lillesky Skrevet 18. mai 2006 #11 Skrevet 18. mai 2006 Tandoori Hut på Sagene! Nydelig mat, god service og greie priser! ← Helt enig! Utrolig god mat og bra service. Anbefales!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #12 Skrevet 18. mai 2006 Chili og ketchup eller hva det nå heter på Majorstuen, Kirkeveien. Veldig godt, billig og man blir så mett, så mett
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #13 Skrevet 18. mai 2006 Dehli Tandoori restaurant i Maridalsveien 4 (det ser ikke så trivlig ut utenfra.., men god mat!). ellers; Gutta fra Calcutta på A. Kiellandsplass. hyggelig innehaver og veldig god mat!
Gjest LilSweetie Skrevet 18. mai 2006 #14 Skrevet 18. mai 2006 Chili og ketchup eller hva det nå heter på Majorstuen, Kirkeveien. Veldig godt, billig og man blir så mett, så mett ← Curry and ketchup Billig og bra i forhold til prisen, ja!
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #15 Skrevet 18. mai 2006 Tandoori Hut på Sagene! Nydelig mat, god service og greie priser! ← Enig. Liker også Bombay Darbar. Agra er muligens best, men prisen er litt avskrekkende til daglig. Ketchup and curry (eller motsatt?) synes jeg ikke er bra. Billig, men det er alt.
Solstua Skrevet 18. mai 2006 #16 Skrevet 18. mai 2006 Må bare anbefale Pujab Tandori på Grønland :-D Ikke særlig fancy, men helt NYDELIG og BILLIG mat, og utrolig sjarmerende og hyggelig!! Etter min mening slår de flere av de dyrere restaurantene langt ned i støvlene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå