Milo Minderbinder Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Vel..... jeg bare spør, jeg.....om dere har favorittfilmer. uansett.....min liste. -Dune -Prinsessebruden -Baron Munchausen -Brasil og alle liveshowene til Bottom. milo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Lovlig blond! :D Sett den filmen sikkert 10 ganger nå, og den er like morsom hver gang. Se den folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 Husker aldri navn på filmer jeg. Men jeg liker skikkelige grøss da, særlig Stephen King-filmer. :evil: Ondskapens Hotell Cujo Pet Semantary Også får jeg aldri sett Grease mange nok ganger. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Vel..... jeg bare spør, jeg.....om dere har favorittfilmer. uansett.....min liste. -Dune -Prinsessebruden -Baron Munchausen -Brasil og alle liveshowene til Bottom. milo. Bottom ? Richie % Eddie ? De er rå morsomme! Elsker det showet der :D Ringenes Herre Star Wars Filmer med Adam Sandler Private Benjamin (med Goldie Hawn - kommer på tv imorra!) Braveheart Michael Collins Politiskole filmene! (helt sant! Har en litt harry smak jeg....) Eventyr/action filmer med 3D og spesialeffekter er bra, så lenge de ikke overdriver totalt. Er også utrolig glad i alle James Bond filmene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. desember 2002 #5 Del Skrevet 5. desember 2002 Åja! Er enig med Lea ang grøsserfilmer! Nevnte filmer er knallbra:) Elsker skrekkblandet fryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. desember 2002 #6 Del Skrevet 6. desember 2002 Tja.. Jeg liker nå så mangt jeg, men grøss og science fiction er topp. Akkurat nå digger jeg Spider-man rått. Ja tenk. Barndomshelten min det. Elsket X-Men også jeg. Ellers liker jeg Matrix, eh.. Dæggern jeg kommer ikke på flere i farten! Jo forresten: mange av de barnefilmene som er kommet i det siste kan jeg nevne. Barnefilmer er trossalt det eneste jeg får sett på kino... Istid, Monsterbedriften, Lilo og Stitch, Harry Potter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. desember 2002 #7 Del Skrevet 6. desember 2002 Mine beste kinoopplevelser: Matrix Forrest Gump Almost famous Ringenes Herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. desember 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 6. desember 2002 Bottom.. Jada....Eddie og Ritchie. Den opprinnelige serien er fabelaktig...men sceneshowene...de må ses igjen og igjen for å tros. milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 6. desember 2002 #9 Del Skrevet 6. desember 2002 Min absolutt favorittfilm er Soldier Blue. Men deretter fulger noen andre hakk i hæl: Dødelig Våpen ( Den første er aller best!) 8) Lovlig Blond ("Dødskul chickflick") :D Fucking Åmål (Svensk film på sitt beste) Jalla Jalla (Følger tett innpå) :blunke: Braveheart (Mel Gibson igjen... sukk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 6. desember 2002 #10 Del Skrevet 6. desember 2002 Mine beste filmopplevelser: Braveheart Schindlers list E.T. (den gamle) Den grønne mil Forrest Gump Stekte grønne tomater Ellers så digger jeg: Matrix Dirty Dancing Alle komediene med Jim Carrey! (unntatt Truman Show) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 6. desember 2002 #11 Del Skrevet 6. desember 2002 Liker disse: Hannibal Lechter-filmene Blomster av stål Notting Hill Titanic Arthur-filmene Husker ikke flere akkurat nå....liker også en del thrillere, men husker ikke navnene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 6. desember 2002 #12 Del Skrevet 6. desember 2002 Hihi, noen filmer jeg aldri har hørt om her.. Men nå er jeg kanskje ikke den som er mest opplyst når det gjelder film Mine yndligsfilmer: The Big Blue (Luc Besson er en FANTASTISK regissør) Dead Poet's society Alle de litt eldre Disneyfilmene! (Etter Løvenes Konge, har det nesten bare gått nedover) Shrek Monsters Inc Ice Age Matrix Ford Fairlane ( Skikkelig guttefilm, men jeg digger den!) Ringenes Herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 6. desember 2002 #13 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er kjempe glad i: Stekte grønne tomater Frihetens regn Little Women og den filmen som akkurat har kommet på video....Den fabelaktige Amelie fra Monmartre var kjempe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 6. desember 2002 #14 Del Skrevet 6. desember 2002 Mine favoritter er: Blå Hvit Rød Sanger fra andre etasje Juha (finsk stumfilm)(Kaurismaaki er en favoritt regissør) Leningrad cowboys goes amerika Løp lola,løp Buffalo 66(Vincent Gallo) Maneken Pis Liker nesten bare slike litt sære filmer, men av og til er det utrolig befriende med skikkelig amrikansk action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. desember 2002 #15 Del Skrevet 6. desember 2002 Fargo er en av mine maaaange favoritter.. Liker mange nordiske/europeiske filmer men, for a bli i ordentlig godt humør ser jeg '' Benny and Joon'' Den er bare HERLIG:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 6. desember 2002 #16 Del Skrevet 6. desember 2002 For øyeblikket er det: -Ringenes Herre -Save The last Dance -xXx (Tror egentlig Vin Diesel har stor betydning akkurat her) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 8. desember 2002 #17 Del Skrevet 8. desember 2002 Billie Elliot [oh yes!] Løvenes Konge I Ice Age Grase Dirty Dancing Fast And The Fourius Titanic Neever been kissed Harry Potter Jim Carey-humor-filmer Kommer ikke på flere. Jeg har ingen favoritt, fordi jeg eeelsker å se filmer. All slags kategorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. desember 2002 #18 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg liker disse filmene: Leon Pulp Fiction Desperado Matrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guc Skrevet 9. desember 2002 #19 Del Skrevet 9. desember 2002 Mine favoritter er Thelma & Louise Pulp Fiction Stekte grønne tomater Det syvende tegnet Den sjette sansen ...og alle de psykiske thrillere som får håret til å stå i nakken og magen til å knyte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 9. desember 2002 #20 Del Skrevet 9. desember 2002 er mange filmer jeg liker.. noen favoritter: american beauty sjokolade grease thelma and louise himmelfall mange flere og egentlig..men det var disse jeg kom på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå