Anca Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Noen som har vært i Goa i India? Jeg har lett litt på nettet og sett at Startour tilbyr en 2 dagers tur som heter "royal tiger tour". Noen som vet om denne turen/lignende tur kan bestilles lokalt når man kommer ned til Goa?
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Åh, Goa er kjempefint! Var der for nesten 10 år siden, så det begynner å bli en stund siden. Spennende steder, landsbyer, mat, lokalbefolkning og fine strender. Er vel ikke representativt for resten av india, men trivdes veldig godt der. Vet dessverre ikke noe om tigertur. Det var i hvertfall ikke noe problem å leie taxi for en dag og dra rundt på egenhånd. De var flinke i engelsk og det var ikke noe problem å gjøre seg forstått. Håper noen andre kan gi deg bedre svar angående den to-dagers turen.
Gjest jeg vil også Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Jeg vil også til india, men ikke til goa, kjeeedelig, vil til rajasthan jeg. Noen som har vært der? Hvordan er det isåfall å være turist og kvinne der?
Klips Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 helt fint å være turist og kvinne i India (rajasthan = nordvest? eller bommer jeg nå?), men det er forresten over ti år siden jeg var der. goa har sin sjarm, men off season, da jeg var der, var det mest innbarka hippier og litt vanskeligere å komme i kontakt med andre der enn ellers i India. Leide en liten moped til å farte rundt, jeg, det var kjempegøy. aner ingenting om tigersafari
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Min erfaring med India er at det meste er helt greit å fikse der. Har ikke vært på tigersafari i Goa, men dersom du vet at det finnes, er det garantert noe du vil klare å finne der nede. Erfaringsmessig er det litt riski å ha et stramt program med ferdigbookede ting, siden det plutselig tar litt lenger tid å reise hit og dit enn det man først hadde tenkt. Å reise alene som jente er ganske uproblematisk, men jeg ville kanskje ikke vært mutters alene de første dagene. I alle fall for meg var det et kjempekultursjokk å komme til India, så det var fint å ha noen å avreagere på. Reiste alene etterhvert og syntes det var mye greiere, men i begynnelsen var det som sagt greit å være flere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå