Iset Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 http://vegetar.net/index.php kjempebra vegetarside, bare synd det er så få medlemmer. tror den er ganske ny. kom igjen, bli medlem:) gøy å utveksle oppskrifter og sånt:) klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg registrerte meg jeg også Iset. Kanskje det blir litt flere etterhvert. Så det bare var 6 brukere inkl. meg der. Prøvde å legge inn en god formrett på oppskrifter, men dette lot seg ikke gjøre. Fikk bare en feilmelding. Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Fin side ja! Registrerte meg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 9. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2002 kjempeflott: det var bare 2 eller 3 da jeg registrerte meg:) jo flere jo bedre. hmm jeg klarte å legge inn 2 oppskrifter... sikkert noe feil akkurat da. prøv igjen:) klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 Flott tiltak: LA KUA LEVE! Yeah..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Nå fant jeg ut hvorfor det ikke gikk. Jeg hadde klikket på "oppskrifter"- ikonet, og ikke postet det i forumet, men nå har jeg lagt inn tre nye oppskrifter. Så bra at det er flere som har villet slenge seg på denne siden. Takk til Iset som "presenterte" den for oss. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 10. desember 2002 #7 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg synes det var en dårlig side. Det var jo nesten ingen oppskrifter der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 10. desember 2002 eeeh nei det er jo fordi det er så få medlemmer, det var derfor jeg la ut linken, slik at flere kjunne melde seg på og legge ut oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen26 Skrevet 10. desember 2002 #9 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei alle sammen, Naa har jeg ogsaa blitt medlem. Kjempeflott side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aftensmatmannen Skrevet 12. desember 2002 #10 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei! Det er jeg som driver og lager siden, skal bare si at den ikke er ferdig enda (snart klar). Veldig hyggelig at dere er interesert. Ble ganske overrasket da det plutselig begynte og komme folk inn på siden! Gi meg et par uker til så skal det bli fart i sakene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen26 Skrevet 12. desember 2002 #11 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei Aftensmatmannen, Super side. Ja, det er en del av oss vegetarianere her paa kvinneguiden.. :D Jeg personlig synes det er kjempeflott med en slik side, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 13. desember 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei:) kjempeflott:) jeg har reklamert for denne siden overalt nå hehe. håper det er mange flere som melder seg på!!! klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. desember 2002 #13 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg er ikke vegetarianer, men måtte likevel se på siden. Ser ut som det blir en bra side, og jeg fant allerede oppskrifter jeg har lyst til å prøve. Takk for tipset Iset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. desember 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 14. desember 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. desember 2002 #15 Del Skrevet 16. desember 2002 Er ikke vegetarianer,så det blir nok ikke noe medlemskap fra min side..Sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 16. desember 2002 du trtenger ikke være vegetarianer for å spise vegetarmat vel? men men, jeg la jo ut denne linken til vegetarianere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. desember 2002 #17 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har forresten litt problemer med å logge inn for tiden.... Når jeg går inn på siden, (iall fall etter at jeg har logget inn, men noen ganger før også) vises bare en side hvor det står vegetar.net to steder, og for bedre mat og helse. Akkurat som jeg ikke klarer å logge meg inn. Selv om det står du blir nå logget inn.(det er siden etter det som ikke funker) Er det sånn hos dere også? :-? Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 18. desember 2002 hmm ja det skjer her hos meg og... helt greit å være gjest, men når jeg logger meg inn blir siden liksom delt i to og jeg kan ikke gjøre noe som helst. men det er nok fordi webmaster holder på å fikse på siden, den er jo under utvikling:) vi får vel bare være litt tålmodige, og kanskje håpe han leser dette. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. desember 2002 #19 Del Skrevet 18. desember 2002 Det var det jeg tenkte også(det med ombyggingen). Har forøvrig tenkt til å bruke den julemiddagen din! Det så godt ut. Dette blir den første julen uten ribbe, middagspølser og medisterkaker, så jeg trenger noe godt på julaften i år.( kan jo spise poteter..) Selv om jeg synes det smaker godt, kunne jeg aldri klart å nyte det nå tror jeg. Og jeg som elsker biff med bernaise. Det kommer aldri til å bli det samme. :cry: Selv om jeg hadde blitt "kjøtteter" igjen. (spiser egg og melkeprodukter da..) GOD JUL til alle sammen på kvinneguiden. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 18. desember 2002 hehe jeg elsker jo kjøtt jeg også, derofr jeg bruker alle erstatningene som smaker som kjøtt. du MÅ smake den julemiddagen, når resten av den kjøttetende familien min spiser den med glede på julaften, så sier det vel litt om hvor god den er? tenk, de er jo også sånne som egentlig MÅ ha ribbe på julaften, men de ville heller ha denne gryten. jeg fikk sjokk hehe. men den smaker helt utrolig godt, har aldri smakt en kjøttrett som smakte bedre:) god jul til deg også klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå