Gå til innhold

Hvilke rare ting så du på 17. mai i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jente i kamuflasebukse. Turn off!!

Skrevet

For noen år siden våknet kjæresten og jeg grytidlig på 17. mai og satt i gang og kose. Etter å ha holdt på en stund og rett før det store klimakset, med meg på alle fire og han bak, setter et skolekorps i å spille Ja, vi elsker rett utenfor det åpne soveromsvinduet! Som jeg sa etter at den verste latterkula hadde gitt seg : Han sto ihvertfall da nasjonalsangen ble spilt! :hoho:

Gjest Gjest1
Skrevet
For noen år siden våknet kjæresten og jeg grytidlig på 17. mai og satt i gang og kose. Etter å ha holdt på en stund og rett før det store klimakset, med meg på alle fire og han bak, setter et skolekorps i å spille Ja, vi elsker rett utenfor det åpne soveromsvinduet! Som jeg sa etter at den verste latterkula hadde gitt seg : Han sto ihvertfall da nasjonalsangen ble spilt! :hoho:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Et nabobarn spilte trompet ut av vinduet. "Sønner av Norge" kl. 06.00...

Gjest gjest1
Skrevet

Dritafulle fotballsupportere som skreik BUUUU og JAAAA da fotballlagene gikk forbi! Også buet de på veteranene! :-/

Gjest Gjest1
Skrevet
Også buet de på veteranene! :-/

Det synes jeg rett og slett er forkastelig. :forvirret:

Skrevet

Jeg så en jente i Bergensbunad og hvite og rosa klumpete skatesko!! :overrasket: Så ikke helt lurt ut det nei...

Gjest Gjest
Skrevet

Så et par i bunad som hadde sex i Slottsparken :sjokkert::sjokkbla:

Gjest StoreSky
Skrevet
Så et par i bunad som hadde sex i Slottsparken  :sjokkert:  :sjokkbla:

hahah! midt på dagen også...?? Fanfarene får en annen mening da..

Skrevet

Jeg så Karen-Marie Ellefsen på tv. Hun er rar.

Skrevet

Så ingenting som var rart på 17. mai, men det lekreste antrekket var det en kar i kilt som sto for.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så frustrerte banrefamilier, der foreldrene tydelig var i ekteskapelig krise. De hadde kanskej håpet at 17. mai skulle redde krisen, men den gang ei, tenkte de nok da de våknet opp 18. mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...