Gå til innhold

treg start...!

Gjest Gjest_martine_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_martine_*
Skrevet

heisann:) jeg er ei 17 år gammel jente som fikk meg ny kjæreste nå i begynnelsen av mai. jeg er ikke særlig erfaren når det kommer til sex, for han er min første partner. uansett, vi har ligget sammen noen ganger nå, og det funker helt bra...BORTSETT i fra begynnelsen av samleiet. ikke selv forspillet, det er helt supert. men når selve samleiet skal begynne træler vi litt frem og tilbake før vi kommer godt i gang. det er rett og slett litt vanskelig å få den inn liksom. når vi først kommer i gang er det helt supert, for da er i på gli...men det er litt irriterende å bruke tid på dette i begynnelsen. det virker ikke som han bryr seg så mye om det egentlig. vi kommer jo igang til slutt. er det noen som har noe tips til meg? kan det være fordi jeg ikke er våt nok rett og slett..at vi må bruke litt mer tid på forspillet? er det noen som har det samme problemet?

klem martine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler dere har brukt masse tid på forspillet, og du er klar til å gå videre, og du likevel er i tvil om du er våt nok kan du prøve glidemiddel. Alltid kjekt med litt ekstra! Og noen ganger kan gutten være veldig klar, men likevel ikke heeeelt stiv, slik at det tar et par støt før han er skikkelig i gang. Det kommer seg nok for begge to, det er vanlig med litt startproblemer i begynnelsen. Ikke stress med det, la det ta den tiden det tar, og ha det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...