Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har krøller i håret og pannelugg?

Er det mye styr å rette ut luggen hver dag? Må dere bruke rettetang hver dag?

Jeg har lyst på pannelugg. Men så er det det at jeg har såpass med krøller at det vil se merkelig ut hvis jeg ikke retter ut luggen..

Noen med erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Litt vrient det der, ettersom det er vanskelig å vite hvor mye krøller du har. Dersom du har skikkelig krøllete hår ville jeg nok muligens ha droppet det, dersom jeg var deg. Kan fort bli mye pes da. Men det vil jo avhenge av hvor tung lugg du skal ha, samt hvor mye tid og energi du ønsker å legge i bearbeidelsen av luggen.

Jeg har selv fall, ikke skikkelige krøller, men en god fall som fort kan bli til krøller. Jeg har hatt pannelugg over en periode, og synes det har vært mye pes. For mye pes i forhold til det jeg er interessert i egentlig. Men nå vil jeg gjerne bruke minimalt med tid på håret også da :sjenert: Endte rett og slett opp med å bruke hårbøyle eller spenner til hverdags, fordi jeg ikke orket å fikse håret så mye som det krevde. Resten av håret må jo liksom samsvare med luggen også da...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har fall, ikke krøller, og på meg falt panneluggen fint. Dersom du har mye krøller er jeg enig med hun andre her, da hadde jeg droppet det.

Mitt største problem var kviser i pannen. Når håret henger foran får ikke huden nok luft, så det var grunnen til at jeg sparte den ut igjen

Skrevet

Så lenge jeg holder luggen kort nok, går det greit. men i det øyeblikket den vokser seg bittelitt for lang, er det et mareritt med bølgetufser og korketrekkere alle veier. har valgt å dra ut litt hår til en tynn lugg, og lar resten vokse langt med det andre.

Skrevet

Jeg har fall, og pannelugg. Jeg er nødt til å føne den rett når jeg har vasket håret for at den skal ligge fint (men det tar 3 minutter da, så det går an!)... Men da holder den seg fin til neste hårvask :) Når jeg ikke gidder å føne så må jeg som regel gå med spenne. Syns det er helt greit, for jeg vil nå ha den luggen - liker å kunne variere litt :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har krøller og kommer aldri til å ha lugg igjen.for et pes!

greit nok,etter dusjing og føning så det fint ut.men så,en tur ut i enten regnvær, fuktig vær, kaldt vær...ja alt mulig vær,så ikke ut.det kruset seg og var ikke pent.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har bare litt fall, ikke krøller, men dårelokker.. Jeg hadde pannelugg en stund, og jeg kan love deg at den levde sitt eget liv..

Noen er så heldige at den bare ligger der, pent og på plass, mens andre (inkl meg) må jobbe skikkelig hardt for å få den til å ligge.

Rettetang og div hårprodukter hver dag, gjerne flere ganger om dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må føne luggen eller bruke rettetang på den hver dag.... + hårspray.

Og går jeg ute i regnvær vrir hårene seg rundt igjen...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fall og pannelugg..skrålugg.

Er avhengig av å føne den og dra den ned.. evt bruke rettetang. Men prøver ikke bruke rettetangen hver dag..

Syns ikke det er mye pes med lugg..men den må klippes på riktig måte.. frisører vet hvordan. Når den vokser ut å begynner bli lang, er det verre for min sin del.

Føne håret gjør man jo uansett og da fikser man å dra litt ekstra i luggen..

Jeg kler best litt lugg også, aniktet mitt er så langt.

Skrevet

Jeg har hår med litt fall i, og en "krøll" innerst ved hårfestet i luggregionen. Er dum nok til å få klippet lugg hver gang jeg er hos frisøren, og må bruke hårføner, rettetang og spray for å få den til å ligge skikkelig. :forvirret: Men lugg er så fint, det blir så kjedelig uten...

Gjest Gjest
Skrevet

Synes personlig det var strevsomt med lugg, på grunn av alt arbeidet den krevde. Men synes det så "fresht" ut :) Det er jo bare å prøve da! Hår vokser jo som kjent ut igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...