Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Så noen bilder av typen min, som er tatt for 2år siden, vi ble sammen for 1år siden.

Plutselig la jeg merke til at han hadde en ring på venstre hånd på disse bildene.

Ja, han er ikke fra norge, så nå sitter jeg her å lurer på om han kan være forlovet!!

I hans familie er det vanlig med arrangert ekteskap, men han har sagt flere ganger at han ikke er forlovet, men noen ganger har han tullet med det, akkurat som for å se reaksjonen min, men sier tilslutt, neida, tuller bare, du er alt for meg.

Reaksjonen min når han har tullet, har vært helt rolig, har bare sagt okay, og at jeg er glad han er ærlig med meg, men ble selvsagt lettet da han bare tullet.

En gang sa kameraten hans at han hadde ei i landet han kommer fra, da sa jeg neii, jeg tror deg ikke, men da sa han, ser det ut som om jeg lyver, og da sa jeg ja, da bare lo han, og typen min lo også, akkurat som om det var en spøk....uæææ, vet ikke hva jeg skal tro nå, etter at jeg så bildene.

I tilfelle han er det, tror jeg kanskje ikke han har tenkt over ringen på bildene.

Kan en ha ring på ringefingeren uten å være forlovet???

Hjeeeelp :grine::overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Klart man kan bruke ring på ringefingern uten å være forlovet, MEN jeg ville blitt utrolig skeptisk om jeg var deg..

Gjest allium
Skrevet

At han hadde ring på fingeren for to år siden behøver vel ikke å bety at han er forlovet idag?

Men han bør kanskje kunne forklare ringen.

Gjest Gjest
Skrevet
Så noen bilder av typen min, som er tatt for 2år siden, vi ble sammen for 1år siden.

Plutselig la jeg merke til at han hadde en ring på venstre hånd på disse bildene.

Ja, han er ikke fra norge, så nå sitter jeg her å lurer på om han kan være forlovet!!

I hans familie er det vanlig med arrangert ekteskap, men han har sagt flere ganger at han ikke er forlovet, men noen ganger har han tullet med det, akkurat som for å se reaksjonen min, men sier tilslutt, neida, tuller bare, du er alt for meg.

Reaksjonen min når han har tullet, har vært helt rolig, har bare sagt okay, og at jeg er glad han er ærlig med meg, men ble selvsagt lettet da han bare tullet.

En gang sa kameraten hans at han hadde ei i landet han kommer fra, da sa jeg neii, jeg tror deg ikke, men da sa han, ser det ut som om jeg lyver, og da sa jeg ja, da bare lo han, og typen min lo også, akkurat som om det var en spøk....uæææ, vet ikke hva jeg skal tro nå, etter at jeg så bildene.

I tilfelle han er det, tror jeg kanskje ikke han har tenkt over ringen på bildene.

Hjeeeelp :grine:  :overrasket:

Hvordan kan man være sammen med noen og vite så lite om dem?

Har du ikke kontakt med ham i det hele tatt?

Gjest Neffi
Skrevet

dette høres mistenkelig ut. Jeg hadde funnet ut om hans liv gjennom vennene han har her. Spør, grav, mas - ikke gi deg om du vil vite. Vær kritisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror heller at han er gift. I andre land er det ikke vanlig at menn går med forlovelsesring. Det er det damene som gjør. Men giftering går de med..

Gjest filosofia
Skrevet
Tror heller at han er gift. I andre land er det ikke vanlig at menn går med forlovelsesring. Det er det damene som gjør. Men giftering går de med..

Ja. Det var tanken som umiddelbart slo meg og.

Gjest Gjest
Skrevet

Hjeeeelp :grine:  :overrasket:

Og hvorfor var din første tanke forlovelse? Hvorfor tenkte du ikke på at han kanskje kunne være gift? Jeg tror at du har en dårlig følelse, men at du ikke VIL vite.

Det virker også som om han ikke respekterer deg noe særlig siden han og kameraten ler når du blir bekymret. Kan ikke ha særlig følelser for deg ihvertfall. Da ville han sørget for å oppklare dette.

Gjest Piper
Skrevet

Hvordan i all verden skla vi kunne vite dette? Om du ikke klarer å få svar fra typen din, er det vel umulig for oss å vite om han er det eller ikke. Du får snakke med han, og svarer han like fleipete får du gå etter magefølelsen din.

En mann som ikke har noe å skjule, vil heller ikke fleipe det vekk. Han vil gi deg et seriøst svar, og spesielt om han virkelig bryr seg om deg.

Skrevet
Hvordan i all verden skla vi kunne vite dette? Om du ikke klarer å få svar fra typen din, er det vel umulig for oss å vite om han er det eller ikke. Du får snakke med han, og svarer han like fleipete får du gå etter magefølelsen din.

En mann som ikke har noe å skjule, vil heller ikke fleipe det vekk. Han vil gi deg et seriøst svar, og spesielt om han virkelig bryr seg om deg.

:klappe:

har han familie her i landet som du stoler på?

Spør han direkte og krev et svar......

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Selvsagt kan man ha en ring på seg uten å være forlovet/gift.

Men hvis han selv erter deg med det i tillegg til at kompisene hans sier han har det, er det nok gode sjanser for at han er forlovet/gift.

Skrevet

Forstår godt du begynner å lure for man kan aldri vite. Nå kjenner jeg jo ikke personligheten til kjæresten din, men tror at dersom han hadde vært gift/forlovet med noen fra et annet land så ville han nok prøvd å skjule bilder hvor ringen viste? Han kan jo gå med ring selv om han ikke er forlovet... eller så har han vært forlovet/gift tidligere? Dersom du er redd for at det er en forlovelses/giftering han har på bildene tror jeg nesten at jeg hadde spurt han om ringen på bildet. om han har vært gift/forlovet tidligere siden han har ring på fingen på d bildene? Da vil du jo se reaksjonen hans.. både før han sier noe og selvfølgelig forklaringen hans... og du kan kanskje ut fra det finne ut mer.... :)

Lykke til og håper du får et svar som beroliger deg :klem:

- Regine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...