kitekatt Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Jeg gifter meg på lørdag Tiden har gått så fort!!!! Alt er i rute, men jeg må innrømme at jeg har vært max stressa de siste dagene. Har ikke akkurat gjort me fortjent til pengene på jobb, men har heldigvis forståelsesfulle kollegaer Godt jeg har fri imorgen og fredag ihvertfall. Kan nesten ikke tro at hele denne planleggingsfasen, som jeg må innrømme at har tatt stor plass i mitt liv, snart er over. Litt godt også egentlig
Gjest Tita K Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Kan nesten ikke tro at hele denne planleggingsfasen, som jeg må innrømme at har tatt stor plass i mitt liv, snart er over. Litt godt også egentlig ← Mange sier jo at alt blir som før man giftet seg. Kanskje du kan sette i gang med et nytt prosjekt når du har hvilt ut etter bryllupet. Noe som gjør at du merker at livet har blitt litt anderledes? Lykke til! De siste værmeldingene sier til og med at sola kommer tilbake på lørdag, uansett får dere sikkert en fantastisk dag.
kitekatt Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2006 Mange sier jo at alt blir som før man giftet seg. Kanskje du kan sette i gang med et nytt prosjekt når du har hvilt ut etter bryllupet. Noe som gjør at du merker at livet har blitt litt anderledes? Lykke til! De siste værmeldingene sier til og med at sola kommer tilbake på lørdag, uansett får dere sikkert en fantastisk dag. ← Ja, har tenkt litt på det. Er så deilig å liksom ha et forum å drive inne på med noe som virkelig interesserer en også når typen ser på fotball eller spiller tv- spill..hehehe. Først var det dinbaby.com, men etterhvert som gutten vokser til, ble jeg litt lei. Er innom en sjelden gang. Men nå har det vært dette forumet for alle penga. Hva blir det neste? *hmmmmm* skal uansett droppe innom og besøke senere da Får vel skaffe meg en hobby eller åpne nettbutikk eller et eller annet mas Er småhyper og fixer ikke å bare se tv på kveldene.
Laini Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 3 dager....;-) LYKKE TIL;-) Håper du skriver referat og legger ut noen bilder av hvor flott du ble på dagen!!! Tviler på at noe kan gå på skeive for du har vært LITT av en planlegger, i positiv mening altså;-) Ble nesten litt nervøs nå jeg, hehehe Vi var hos presten i går, øvde oss litt. Og DA ble det litt mer virkelig det hele. Og som du sier, hva i ALLE dager skal jeg NÅ drive tiden med?? Er sikker på at jeg iallefall blir mer iherdig på trening, hehehe Stor klem
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Lykke til Husker godt åssen jeg hadde det de siste dagene før bryllupet, det var liksom vanskelig å skjønne at plutselig var tiden der, etter eviglange planleggingsmåneder..... Kos dere masse, håper dagen blir fantastisk
Mistyen Skrevet 17. mai 2006 #8 Skrevet 17. mai 2006 Jeg ønsker dere også lykke til.... Det er rart å se at alle dere som jeg på en måte følger her gjennom hele planleggingen, plutselig står der og dagen deres er kommet! Håper dere får en strålende flott dag!
Gika Skrevet 18. mai 2006 #11 Skrevet 18. mai 2006 Lykke til! Nyt dagen i fulle drag, jeg er sikker på at det blir en opplevelse. Når det gjelder diskusjonen om at "alt blir som før" etter bryllupet: Det er klart at på overflaten skjer ikke så mye, men forholdet har nok endret seg litt. Det er enda bedre, enda tryggere, enda dypere. Og så forelsket som jeg har vært i vår!
C Skrevet 18. mai 2006 #12 Skrevet 18. mai 2006 Masse lykke til ! Det har vært spennende og inspirerende å følge deg og planleggingen din,- håper du finner anledning til å komme med et lite referat fra den store dagen til oss! Og bilder fra dagen selvfølgelig! Klem, C
Huldra:) Skrevet 18. mai 2006 #13 Skrevet 18. mai 2006 Masse lykke til ! Det har vært spennende og inspirerende å følge deg og planleggingen din,- håper du finner anledning til å komme med et lite referat fra den store dagen til oss! Og bilder fra dagen selvfølgelig! Klem, C ← signerer Masse masse lykke til i innspurten!
kitekatt Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tusen takk alle sammen Selvfølgelig skal dere få referat og få se bilder!!! Det skulle bare mangle Dere har vært en fantastisk støtte, det må jeg si. Helt uvurderlig å kunne få lufte tankene sine, spørre om deres mening om endel ting. Enkelte ganger kjører man seg fast i en tankefloke, og da er det så godt å få opp knuten Dere vet vel hvordan det er...man trenger ofte bare å si ting høyt, så gir svarer seg selv. Mye sånn er det her inne, opplever jeg. Så fort jeg har fått skrevet ting her, blir det mer konkretisert og ikke så svevende lengre, og dermed lettere å "få tak på" Hvis noen vil komme i kirken, er vielsen kl. 13 på lørdag i Grorud Kirke. Noen reagerer kanskje på hvor lite anonym jeg er og hvor åpen jeg er på nettet, men sånn er jeg bare. Er lite redd for internett, da jeg det siste 10 året har drevet så mye på det, og mange av mine beste venner, møtte jeg på nettet i sin tid Kanskje "dumt", men det er bare meg Klemmer til dere alle! Endret 18. mai 2006 av kitekatt
*Emma* Skrevet 18. mai 2006 #15 Skrevet 18. mai 2006 Gleder meg til å se bilder og høre om den store dagen!!! Blir så rart når alle "dere faste" forsvinner herfra fordi dere "er ferdig"... Hva skal vi rookies gjøre uten dere
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #16 Skrevet 18. mai 2006 Lykke til på lørdag, håper dere får en drømmedag.
Kathri Skrevet 18. mai 2006 #17 Skrevet 18. mai 2006 Det blir rart at du snart er "ferdig" på forumet. Har fått mange fine innspill fra deg som jeg har grepet med begge hender så tusen takk for all hjelp! Ønsker dere alt det beste for dagen og fremtiden
Netten Skrevet 18. mai 2006 #18 Skrevet 18. mai 2006 Masse lykke til på den store dagen!! Jeg er ganske ny her inne, men har rukket å få mye inspirasjon og tips fra deg når det gjelder alt fra undertøy til bordkort Ønsker dere alt godt for fremtiden!
Boogie Skrevet 18. mai 2006 #20 Skrevet 18. mai 2006 Ja, bryllupsplanlegging tar myyye tid Deilig at dagen straks er her, og dere får nyte godt av all planleggingen!! Kos dere, så håper jeg dagen blir like fantastisk som dere har drømt om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå