Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet dagen med tur med bikkja. Så så jeg på barnetoget og gikk ned på skolen her hvor jeg bor. Siden ble det litt tvtitting før jeg dro på jobb. Her har vi spist deilig middag med beboerne og vært på en liten kjøretur. Når jeg kommer hjem om et kvartèr skal jeg åpne ei flaske rødvin. Gjett om det skal bli godt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov til 11, tittet på barnetoget på TV mens vi spiste frokost, har slappet av og spilt PC-spill og lest litt i løpet av dagen, har bakt focaccia-brød og i 17-tiden kom broren min og vi har grillet og spist god middag og dessert og kost oss. Skal surfe litt på nettet og kanskje se litt på TV før jeg legger meg om et par timers tid.

Gjest gjest1
Skrevet

Sov til tolv, spiste en nydelig frokost med samboer og så på tv i joggisen :) Planen var å tilbringe dagen på soffaen....Men så tenkte vi at vi kanskje kunne prøve å dra ned til byen, vi har 17 mai angst begge to.. Vi holdt ut i 10 min før vi tok trikken hjem, gikk på sushiresturang og spiste og drakk øl. Nå er det øl og fotball :)

Skrevet

Spiste frokost hos ei venninne - stor ståhei med masse fremmede bunadskledde jenter, dro en snartur til byen før jeg ikke klarte mer. Kapitulerte, dro hjem og la meg noen timer... og siden har jeg sittet i senga med laptop, TV og cherrytomater. Og litt sjokolade. Og paralgin forte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...