Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hatt hair extension i en uke nå og det klør.... jeg har sydd det inn i mitt hår, og flettet mitt, veldig stramt til å begeynne med men mye bedre nå.

men det klør lissom inni flettene mine......

redd for at det er lus, men det klør lissom bare inn i flettene og rundt dem, akkurat som om det strammer litt....

blir litt engstelig... er vel ikke farlig..? er veldig fornøyd med håret, men kjedelig at det skal klø..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke rester av shampo, balsam og stylingprodukter som blir liggende pga. festene, da? Pass på å skylle mye lenger enn du ellers ville gjort.

Gjest Gjest
Skrevet

hm...

det er vel ikke fordi det er for stramt da??

farlig??

Gjest Gjest
Skrevet

auuuu

ingen som vet??kløøøør meg i hjellll...svir klør--

Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til det stedet du fikk satt dem på (frisøren?). De kan jo fortelle deg hva det kommer av og om det er noe du kan gjøre for å redusere kløen.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Hei

Vet du hvilket hår de har brukt? Vet at endel indisk hår har dyr i seg, som klør hvis det ikke er skikkelig rengjort (ikke farlig, bare ubehagelig).

Har ei venninne som driver med dette. Og hun kunne fortelle mange ting om hairextension som jeg aldri har visst.

Hun selger hår: www.pilus.no

Eller kanskje det er uekte? Det er mange som reagerer på uekte hår.

Om du vil kan du sikkert sende en mail å spørre dem om dette, fra hjemmesiden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...