Gjest Spørsmålsstiller Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Er det noen som vet om det er "lovlig" (i forhold til trygdeetaten) å fortsette i et styreverv i en bedrift selv om man er ute i svangerskapspermisjon fra sin ordinære jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #2 Del Skrevet 7. desember 2002 Er det ikke like greit å kontakte trygdeetaten - for om du har vel uansett ikke tenkt å fortsette med dette om det er "ulovlig"..? Jeg trodde de som satt i styrer var meget oppegående og ansvarsfulle folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 7. desember 2002 #3 Del Skrevet 7. desember 2002 Det er lovlig å sitte i styrer ol. Det er til og med lovlig å jobbe, men trygdekontoret skal ha beskjed fordi de må vurdere om arbeidet vil bety at du får redusert stønad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #4 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg vet ikke hvordan det er med styreverv. Jeg har hørt at man IKKE kan jobbe uten at stønaden blir trukket krone for krone. Jeg har også hørt at dersom man ikke sier fra om inntekt, er de knallharde og stopper hele stønaden. Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spørsmålsstiller Skrevet 8. desember 2002 #5 Del Skrevet 8. desember 2002 Takk for svar. Jeg er ikke gravid, derfor har jeg ikke satt i gang store undersøkelser med trygdekontoret ennå. Men håper å bli det. Har selvsagt tenkt å holde meg innenfor rammene av det som er lovlig, ja. Vanligvis medfører vel ikke slikt arbeid inntekt, men et (beskjedent) honorar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå