Gjest Uro 34 Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Min mann ønsker utløsning 4 ganger om dagen. Vi er begge i 30årene. Jeg orker bare fire ganger i uka å ha samleie, så resten av tiden spør han om jeg kan runke det av han. Jeg gjør det fordi det er min mann og fordi han spør alltid pent og respekterer meg ellers. Jeg synes synd på han. Til og med på tur på ferie, måtte han ha av noen dråper! Flere her med samme sexliv?
Gjest pija Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Hei! Har det på samme måte som min samboer, etter bare to dager uten sex, er han nesten ikke å bo sammen med mer, han blir ordentlig sur.. Men vi har såpass god sex at han respektere når jeg sier nei! Men skjønner hvordan du har det ja, kan bli ganske tungt i lengden...
sEnsAtion Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Fire ganger om dagen er vel i overkant av hva som er gjennomsnittig, men det kan også ha noe med årstiden å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 åy, 4 ganger om dagen. Jaja, hadde ikke hatt noe i mot det egentlig. Her er det ikke så mye, men iallefall 1 gang per dag
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Jeg blir litt misunnelig på trådstarter, jeg 4 ganger om dagen kunne jeg også ha tenkt meg. Jeg mener at sex gir økt livsglede og overskudd, min mann mener at søvn er viktigere. Forstår at han er trøtt, er trøtt jeg også, men det hadde være perfekt å ha en mann som ønsket sex hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Jeg blir litt misunnelig på trådstarter, jeg 4 ganger om dagen kunne jeg også ha tenkt meg. Jeg mener at sex gir økt livsglede og overskudd, min mann mener at søvn er viktigere. Forstår at han er trøtt, er trøtt jeg også, men det hadde være perfekt å ha en mann som ønsket sex hver dag. ← Det du skriver her viser veldig greit hvor forskjellige vi alle er. Vi alle har, uavhengig kjønn, seksuelle drifter på ulike nivåer. Er man heldig, kommer man sammen med en partner med et lignende behov. Men gutter flest er nok mer aktive enn jentene, etter hva jeg har oppfattet. Da snakker jeg om rent behov (tømme seg).
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Hvis det å tømme seg liksom er et rent fysisk behov, kan han vel bare runke. Forstår situasjonen din. Er selv rimelig nymfoman, men har hatt en periode med lav sexlyst og da er det kjipt at han er såpass ivrig.
Nita Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 hvordan blir det plass til å jobbe/tjene penger oppi alt dette, skjer dermed all sexen i løpet av et par timer :klø: blir det aldri tomt (ref.tømmingsteorien)
sEnsAtion Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 hvordan blir det plass til å jobbe/tjene penger oppi alt dette, skjer dermed all sexen i løpet av et par timer :klø: blir det aldri tomt (ref.tømmingsteorien) ← Friske menn må tømmes, helt enkelt. Alt handler om hvor stor sædproduksjonen er. Dette er forskjellig fra person til person. En med større produksjon har et større behov.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Gi ham ei brødskive. Fikk en sms i dag hvor det sto at senteret i hjernen som er ansvarlig for sexulell opphisselse ligger i nærheten av senteret i hjernen som regulerer sultfølelsen. Så kanskje han egentlig er sulten?
Nita Skrevet 24. mai 2006 #14 Skrevet 24. mai 2006 Til og med på ferie? ← I ferien hadde det vært helt greit verre med hverdagene, for jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det blir tid til å tjene penger o.l. og selv om sex er godt er det kjekt med betalte regninger også
Gjest splæsj Skrevet 24. mai 2006 #15 Skrevet 24. mai 2006 Hei! Har det på samme måte som min samboer, etter bare to dager uten sex, er han nesten ikke å bo sammen med mer, han blir ordentlig sur.. ← Hehe, jeg hadde også blitt ordentelig sur av mas, så da hadde det blitt to sure mennesker. Det hadde blitt utrivelig, det. Sex kan dessverre gjøre forhold veldig vanskelig når to mennesker med forskjellig behov lever sammen.
Gjest Piper Skrevet 24. mai 2006 #16 Skrevet 24. mai 2006 Jaja, hver sin lyst, men ejg hadde ikek giddet å sørge for at min mann fikk utløsning fire ganger om dagen. Beklager, men det er ikek normal at man må ha det, for da har man et problem. At man ønsker sex mange ganger om dagen, fordi det er godt er en ting, men bare for utløsningen sin skyld blir for dumt. Min mann hadde blitt sliten i høyrehånden, eller venstre om han ville brukt den
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #17 Skrevet 31. mai 2006 Min mann ønsker utløsning 4 ganger om dagen. Vi er begge i 30årene. Jeg orker bare fire ganger i uka å ha samleie, så resten av tiden spør han om jeg kan runke det av han. Jeg gjør det fordi det er min mann og fordi han spør alltid pent og respekterer meg ellers. Jeg synes synd på han. Til og med på tur på ferie, måtte han ha av noen dråper! Flere her med samme sexliv? ← Ja, du er ikke alene.Forskjellen på deg og meg er at jeg tenner på å ha en konstant kåt mann! Knuller om morgenen, når vi kommer hjem fra joben, ser på tv, han skal dusje, jeg suger han litt før han går i dusjen for å runke. Sitter i soffaen og klår på hverandre, vi legger oss og knuller før vi sovner! Jeg klager ikke
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #18 Skrevet 31. mai 2006 ååååå sukk.. skulle ønske det var min samboer....
Miss P Skrevet 31. mai 2006 #19 Skrevet 31. mai 2006 Til og med på ferie? ← Signere denne På ferie enda til??!! da skal man jo slappe av fra hverdagens stress og mas
Cognizance Skrevet 31. mai 2006 #20 Skrevet 31. mai 2006 Friske menn må tømmes, helt enkelt. Alt handler om hvor stor sædproduksjonen er. Dette er forskjellig fra person til person. En med større produksjon har et større behov. ← Eum det er vel mer slik at produksjonen avpasses behovet. ... Ballespreng får jeg bare hvis det går veeldig lenge mellom hver utløsning (i praksis skjer ikke dette) eller hvis det er fysisk flørting med noen uten at det blir noe mer. Det siste er det verste, det kan føre til sterke smerter, og bli så vondt at det er vanskelig å gå på vanlig måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå