Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..:)

Lurer på en ting.. Samboeren min får kunn halve kuken våt når vi har sex.. Jeg er nåkk våt og kåt,og lurer på hva dette kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om ikke han har en hest kuk og du en liten mini mus da som han ikke "bånner"i??

Innlegget er redigert i.h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Syns ikke selv at jeg har mini mus,og han sier at jeg er trangere etter at jeg har kommet.. Musa min er søkke våt,men han er fortsatt tørr på halve kuken..

Skrevet

Så lenge du er våt nok slik at ingen av dere får vondt, er dette egentlig noe problem?

Skrevet

Nei,ingen problem..:)Lurte bare på hva det kommer av, iden han ikke har htt det med de andre partnerne sine..

Skrevet

Hva er problemet? Hvis han bunner deg, betyr det bare at han har større penis enn det sjeden din er. Han blir ikke våt på den delen av penisen hans som ikke er inni musa di.

Skrevet

Hvilken halvpart er det som ikke blir våt? Husk at penis er et svamplegme og i noen tilfeller kan den trekke til seg væske, altså som en svamp. Dette kommer ut igjen på sluttten av samleie, så det er ingen ting å bekymre seg for.

Skrevet
Hvilken halvpart er det som ikke blir våt? Husk at penis er et svamplegme og i noen tilfeller kan den trekke til seg væske, altså som en svamp. Dette kommer ut igjen på sluttten av samleie, så det er ingen ting å bekymre seg for.

Det er svampelegeme inni penis. På utsiden er det hud. Hud kan trekke til seg fuktighet, men ikke som en svamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...