Gjest Pija Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Hei.. Lurer på en ting.. Samboeren min får kunn halve kuken våt når vi har sex.. Jeg er nåkk våt og kåt,og lurer på hva dette kan komme av?
lina-77 Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Om ikke han har en hest kuk og du en liten mini mus da som han ikke "bånner"i?? Innlegget er redigert i.h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 18. mai 2006 av Trille
Gjest pija Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Syns ikke selv at jeg har mini mus,og han sier at jeg er trangere etter at jeg har kommet.. Musa min er søkke våt,men han er fortsatt tørr på halve kuken..
Gjest 2324 Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Så lenge du er våt nok slik at ingen av dere får vondt, er dette egentlig noe problem?
Gjest pija Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Nei,ingen problem..:)Lurte bare på hva det kommer av, iden han ikke har htt det med de andre partnerne sine..
Brusboks Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Hva er problemet? Hvis han bunner deg, betyr det bare at han har større penis enn det sjeden din er. Han blir ikke våt på den delen av penisen hans som ikke er inni musa di.
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Hvilken halvpart er det som ikke blir våt? Husk at penis er et svamplegme og i noen tilfeller kan den trekke til seg væske, altså som en svamp. Dette kommer ut igjen på sluttten av samleie, så det er ingen ting å bekymre seg for.
valentino Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Hvilken halvpart er det som ikke blir våt? Husk at penis er et svamplegme og i noen tilfeller kan den trekke til seg væske, altså som en svamp. Dette kommer ut igjen på sluttten av samleie, så det er ingen ting å bekymre seg for. ← Det er svampelegeme inni penis. På utsiden er det hud. Hud kan trekke til seg fuktighet, men ikke som en svamp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå