Gå til innhold

Jeg er så lei meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Ensom nå
Skrevet

Min nydelig, snille, gode, kosete pus døde i går. Han ble bare seks mnd gammel, og døde i en tragedie. Jeg er så lei meg, og bare gråter. Savner han så, min skjønne lille gutt. Hvorfor måtte han dø? Bare 6 mnd, vi skulle jo ha mange gode år i sammen :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så trist. :tristbla: Man blir så glad i disse små nøstene. Våre katter har alltid vært som et familiemedlem og det er forferdelig når de dør. :troest:

Skrevet
:klem: Det er trist å miste dyr.
Gjest Vinga
Skrevet
:klem: Du må ha det forferdelig akkurat nå...
Gjest Jersey
Skrevet

Uff...det er vondt å miste et dyr, de blir som et familiemedlem :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Huff så trist. :troest:

Har aldri mistet ett dyr men fikk min første pusekatt i fjor sommer og jeg har blitt så utrolig glad i han. Noen ganger tenker jeg for meg selv at jeg hadde blitt helt knust om noe skulle skje med han.....

Skrevet

føler med deg, mistet min for fire uker siden også i for ung alder.

det eneste jeg kan si er at ting blir mindre vonde etterhvert.

Gjest Pusemamma
Skrevet
:klem: Føler veldig med deg. Det er alltid trist og miste dyrene en er glad i.
Gjest gjesta
Skrevet

Uff, så fælt! Du har all min sympati kjære deg :klem:

Gjest Malina
Skrevet

En :klem: fra meg også! Kan tenke meg hvordan du har det,nå...

Gjest Gjest
Skrevet

Skulle bare gi deg en :klem:

Vet hvordan du har det.... Huff...

Gjest Gjest
Skrevet

:klem:

mistet også min..han ble påkjørt... men var fortsatt i livet.. enten har noen kastet han vekk fra veien, eller så har han klart å krabbe et stykke..

Jeg var ikke hjemme, foreldrene mine lette og lette da han ikke kom inn om kvelden.. og jo næremere de kom, jo høyere skrek han..

Han hadde ikke bakparten i funksjon, lå på badegulvet og fikk stell av ypperste klasse..

Dagen etter ringte mamma til meg på jobb og fortalte hele episoden.. han ble ikke bedre.. de bestemte seg for å avlive han.. idet de sto å dirkuterte det, døde han av seg selv..med alle rundt seg...

Stakkar puse.. saaavner han sååååååååååååååå mye.. snufs

Skrevet

Så trist. Føler med deg, jeg har vært der selv. :troest:

Skrevet

Så trist å høre. Er tungt å miste de små dyrene man setter så uendelig mye pris på. Som mange andre i denne tråden, så har jeg også vært der.

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Har også vært der, så jeg forstår du har det vondt nå. :klem::troest:

Endret av Catwoman
Skrevet

Så trist. :klem: Man blir så glad i kjæledyrene våre, enten det nå er en kattepus, ilder eller hund. Føler med deg, har vært der flere ganger selv.. Fordi man mister jo en nær venn faktisk.

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Huff så leit da :klem: det er alltid leit når noen man er glad i dør uansett :troest:

Har selv "mistet" katter (da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine) :tristbla: ikke noen fin opplevelse. Kjempetrist!

Endret av Miloine
Gjest gjest1
Skrevet
:klem: mistet selv en pus for over 10 år siden og husker hvor vondt det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...