Gjest *Perser* Skrevet 5. desember 2002 #1 Skrevet 5. desember 2002 Heia Hvor i Oslo kan jeg få tak i fenalår? Har vært på Rema1000 og Kiwi hadde ikke, de viste ikke engang hva fenalår var?!!? Så kan du hjelpe meg er du så snill.... Tusen takk påforhånd
Tusenfryd Skrevet 5. desember 2002 #2 Skrevet 5. desember 2002 De bør ha det i vanlig dagligvare - men det kommer vel an på hva de tar inn... jeg ville gått til i hvert fall Rema1000 her jeg bor. Hmm... ellers så har de det sikkert på Meny - som dog ikker så populært om dagen - og sikkert på Smart Club. Der tror jeg faktisk jeg så det sist uke (med forbehold). Men det er dagligvare, så...
Gjest *Perser* Skrevet 5. desember 2002 #3 Skrevet 5. desember 2002 Tusen hjertelig takk for sååå rask svar Tusenfryd.... Skal imorgen tidlig takk takk.....
Gjest Lea Skrevet 5. desember 2002 #4 Skrevet 5. desember 2002 Det er en butikk på Youngstorget som har masse sånt og en bytikk på Valle Hovin. Ellers tipper jeg at Ultra har sånne ting.
orakel Skrevet 5. desember 2002 #5 Skrevet 5. desember 2002 Hvorfor prøver du ikke en slakter? går ut fra de har det i Oslo og.
Gjest Starya Skrevet 5. desember 2002 #7 Skrevet 5. desember 2002 de viste ikke engang hva fenalår var?!!? Å gubban.. :o
Litago Skrevet 6. desember 2002 #8 Skrevet 6. desember 2002 Verdens beste kjøttbutikk ligger på Torshov! Husker ikke hva den heter, men den ligger i "hovedgata" et par kvartaler nedenfor kinoen (som jeg heller ikke husker hva heter...). Der har de sikkert fenalår! Tidligere hadde de litt ukurante åpningstider, - stengte klokken 1700 eller noe deromkring, - men aner ikke om det er blitt mer "kundevennlige" nå. Eller så vet jeg om en butikk like ved Rådhusplassen, like ved inngangen til Kunstnernes hus. Alzheimer har slått til igjen når det gjelder navn, men tror det er noe ala Fenakroken? Du får unnskylde en glemsom ku som ikke har bodd i Oslo på en stund...
Tusenfryd Skrevet 6. desember 2002 #9 Skrevet 6. desember 2002 Verdens beste kjøttbutikk ligger på Torshov! Husker ikke hva den heter, men den ligger i "hovedgata" et par kvartaler nedenfor kinoen (som jeg heller ikke husker hva heter...). Der har de sikkert fenalår! Tidligere hadde de litt ukurante åpningstider, - stengte klokken 1700 eller noe deromkring, - men aner ikke om det er blitt mer "kundevennlige" nå. Strøm-Larsen tror jeg du kanskje tenker på...? De driver storsalg nå når ingen tør handle på Meny lenger... Eller så vet jeg om en butikk like ved Rådhusplassen, like ved inngangen til Kunstnernes hus. Alzheimer har slått til igjen når det gjelder navn, men tror det er noe ala Fenakroken? Du får unnskylde en glemsom ku som ikke har bodd i Oslo på en stund... Stemmer det - husker ikke om de eksisterer enda - men jeg husker også den. Glemsom jeg også - og jeg bor i Oslo... Men det er Kunstnerforbundet som ligger der, Kunstnernes Hus ligger ved Slottsparken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå