Gå til innhold

Gifte seg på Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? I sjømannkirken.

Eller blir det sett på som sinnsykt harry?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg giftet seg der for et par år siden.

Var en form for vielse jeg personlig ikke kunne tenkt meg å hatt, men hun var strålende fornøyd! Er jo en vanvittig utsikt fra kapellet der (men det er til gjengjeld veldig lite) og masse nydelige steder å ta bryllupsbildene.

Presten var flink, holdt vielsen på engelsk/spansk/norsk, og gjorde den flott og personlig.

Vi hadde det iallefall kjempefint, og brudeparet var veldig fornøyde.

Dessuten har de verdens beste vafler der.... :ler:

Bare å sende PM hvis du lurer på noe mer.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er harry.

Og jeg ser stadig vekk folk som har giftet seg der.

Kirka ligger utrolig flott til ved sjøen, og man kan gifte seg under åpen himmel.

Skrevet

Jeg syns ikke det er harry! Tvert i mot, ganske romantisk!

Skrevet

Mine to turer til Gran Canaria gjør at jeg har akkurat det inntrykket av stedet som de viser i den charterferie-serien på TV3 i disse dager - og der hadde jeg personlig aldri valgt å gifte meg. Bryllup i Italia, eller på Maldivene, vriker mye mer hyggelig og romatisk ut for meg.

Men om du liker den typen ferier er det jo greit, og øya har sikkert mye mer å tilby enn jeg vet.

Så svaret mitt på spørmålet er - ja, det høres harry ut i mine ører.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei der. Jeg synes ikke det er harry å gifte seg på Gran Canaria.

Vi har selv leilighet i en liten fiskelandsby på Gran Canaria, og har vært der mye. Og på Gran Canaria har du alt, ettersom hva du er på utkikk etter. Du har det harry, som jeg ville si du finner i feks Puerto Rico, men du har også flotte paradiser, som Puerto de Mogan. Alt ettersom hva du ønsker.

I Puerto de Mogan ligger et hotell som heter Cordial Playa Mogan, som er kjempeflott! Har bodd der selv da det åpnet for noen år siden, og vi var strålende fornøyde. De har fine rom, super frokost under åpen himmel, stort badeområde og en egen spa-avdeling. Det er også et flott hotell som ligger i innlandet, som heter La Hacienda. Er verdt et forsøk!

Hold oss oppdatert!! Gleder meg til å høre mer.

Skrevet

Det blir vel ikke mere harry enn du gjør ser selv ;)

Vi skal gifte oss i Florida i USA. Kunne sikkert gjort det superharry om vi ville (virkelig gått overboard som amerikanerne gjør) men det skal vi ikke. Det blir lite,intimt og romantisk... :hjerte:

Skrevet

PS: jeg ville planlagt skikkelig og ordnet med alt på forhånd...feks sted for middag og kanskje et sted å være etterpå for drinker etc...om dere ønsker det.

Da jeg var på Kreta sist var det er par fra Finland som giftet seg der nede. Plutselig turet hele brudefølge ut av hotellet..inkludert brud i full stas.....de ble borte et par timer og kom tilbake senere hvor de begynte å skyve bordene rundt i baren for å lage langbord så de kunne sitte der utover kvelden.....brudekjole og plaststoler ved bassenget mens andre folk sitter innimellom i shorts og t.skjorte (det var riktignok om kvelden)....DET syns jeg kanskje er noe sært....

Skrevet

Gran Canaria har mye å by på. Ja det kan være ganske harry (stort sett hele Playa del Ingles og Puerto Rico), men også mye fantastisk. Meloneras (eksklusivt)og Puerto de Mogan (fiskerlandsby) er ikke særlig harry. Las Palmas er en skikkelig fin by. Også har man selvsagt utrolig mye deilig vær hele året! Vet ikke om jeg hadde villet gifte meg der selv, men ellers er jeg Gran Canaria "fan". :)

Om det er harry eller ikke, kommer altså an på hva man gjør det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...