Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Etter å ha vært ute og tittet på barnetoget, gikk jeg og kjæresten tilbake til hybelen for å slappe av før vi skulle møte noen venner til lunsj. Det ene førte til det andre, og når han så at jeg hadde stayups på under bunaden, insisterte han på at jeg skulle ha på bunaden (og strømpene) mens vi hadde sex.. Hurra for 17. mai, sa jeg. Dette skulle min bestemor ha visst når hun sydde bunaden. Men deilig var det. Therese
Knurr Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Ooooh, høres gøy ut! Fikk litt budeie-i-høyet-assosiasjoner nå... og ble litt misunnelig
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Vel.....Sambo inviterte også til en kosestund her på ettermiddagen. Her i heimen ble bunaden droppet, men stay-ups strømpene, og kun de , ble beholdt på...! Dette gråværet innbyr til inneaktiviteter... Emma
NinjaTurtle Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Ja takk, hvorfor ikke? OK fetish som litt variasjon. Problemet er at bunader er dyre, og når jeg knuller så er det som oftest så vilt at klærne får litt tøff behandling. Eksplosivt.
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Ditto Bunader er mer enn flotte de, også sexy. Vi tok en nasjonaldagspause med ungene ute, tok henne bakfra i trappa opp til loftstua, bare å løfte på stakken, med kun hvite knestrømper under var det både litt av et syn og lett å komme til kan du se. Tre ganger hurra og vi kom for både konge og fedreland begge to
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Nei, det høres ikke bra ut. Å søle ekkel sæd på slike fine klær, det er bortkastet!
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Slikk det bort, da vel. Endret 19. mai 2006 av Trille
Gjest Varg-Menja Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Problemet er at bunader er dyre, og når jeg knuller så er det som oftest så vilt at klærne får litt tøff behandling. Eksplosivt. ← Bunader er solide plagg, så såpass bør de tåle, mener nå jeg. Til den prisen forventer jeg kvalitet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå