Gå til innhold

Hurra for 17. mai..!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter å ha vært ute og tittet på barnetoget, gikk jeg og kjæresten tilbake til hybelen for å slappe av før vi skulle møte noen venner til lunsj. Det ene førte til det andre, og når han så at jeg hadde stayups på under bunaden, insisterte han på at jeg skulle ha på bunaden (og strømpene) mens vi hadde sex.. :overrasket::sjarmor::ler:

Hurra for 17. mai, sa jeg. Dette skulle min bestemor ha visst når hun sydde bunaden. :ler:

Men deilig var det.

Therese

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooh, høres gøy ut! Fikk litt budeie-i-høyet-assosiasjoner nå... og ble litt misunnelig :ler:

Skrevet

Been there, done that. Loved it :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vel.....Sambo inviterte også til en kosestund her på ettermiddagen. Her i heimen ble bunaden droppet, men stay-ups strømpene, og kun de ;) , ble beholdt på...!

Dette gråværet innbyr til inneaktiviteter... :)

Emma

Skrevet

Ja takk, hvorfor ikke? OK fetish som litt variasjon. Problemet er at bunader er dyre, og når jeg knuller så er det som oftest så vilt at klærne får litt tøff behandling. Eksplosivt.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ditto :sjarmor:

Bunader er mer enn flotte de, også sexy.

Vi tok en nasjonaldagspause med ungene ute, tok henne bakfra i trappa opp til loftstua, bare å løfte på stakken, med kun hvite knestrømper under var det både litt av et syn og lett å komme til kan du se. Tre ganger hurra og vi kom for både konge og fedreland begge to :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det høres ikke bra ut. Å søle ekkel sæd på slike fine klær, det er bortkastet!

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Slikk det bort, da vel.

Endret av Trille
Gjest Varg-Menja
Skrevet
Problemet er at bunader er dyre, og når jeg knuller så er det som oftest så vilt at klærne får litt tøff behandling. Eksplosivt.

Bunader er solide plagg, så såpass bør de tåle, mener nå jeg. Til den prisen forventer jeg kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...