Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Hei Jeg har vert sammen med kjæresten min i snart 1 år, så den intense forelskelsen begynner å dale litt og utvikler seg til ...kanskje kjærlighet? Saken er den, at han bor i leilighet for seg selv 20 min kjøretid fra meg. Jeg bor hjemme hos mine foreldre. (Vi er 20 og 25.) Men den intense trangen for han er ikke dalende helt enda føler jeg, fordi han vil vere med meg hele tiden! Nå har jeg vert et år på folkehøgskole og vi har brukt MYE tid på hverandre de gangene jeg var hjemme, men nå når jeg har flytta hjem igjen, og har hele sommeren på å vere sammen. Men det er det at han er så glad i oss og vil vere sammen med meg hele tiden! Vil også helst at jeg flytter inn, men jeg vet ikke om jeg er helt klar enda. Kanskje om en mnd? sånn at jeg får roe meg litt etter dette året. For jeg vil.. tror jeg I dag tok jeg tannkosten min i veska og klærne mine i bagen og sa jeg stikker hjem i noen netter, for å vere sammen med venner og sove hos foreldrene mine. Såg det på han med en gang at det syntes han var en dårlig idè, og ville helst at jeg kom tilbake ikveld. Hvorfor skulle jeg sove hos mine foreldre når han har leilighet som vi kan bo og sove i sammen? Han er ikke truende og kjører meg hjem og gir meg kyss og sånt. Men han har et psykologisk overtak.. men det er kanskje bare meg.. Off, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men trengte å lufte tankene. Er ei jente med mye dårlig samvittighet for å ikke bruke nok tid på den og den og den og den. Folk ringer og spør om å treffest hele tiden, og blir skikkelig lei seg når jeg sier nei. Men jeg kan jo ikke gjøre noe jeg ikke vil eller ikke har tid til.......... vil jo vere sammen med kjæresten min også. :/
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Heldigen! Jeg er som kjæresten din jeg, men prøver å være litt streng med meg selv, og ikke overdrive, vil jo ikke at han skal bli lei meg, men kunne jeg velge ville jeg vært med ham hele tiden. Men må jo gi ham litt pusterom
Gjest regine Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke vil tilbringe all din tid med kjæresten. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke vil flytte sammen med en gang. En ekte kjæreste prøver ikke å gi deg dårlig samvittighet for at du gjør noe annet enn å være sammen med han!!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Hadde følt at jeg sakte ble kvalt av en slik kjæreste.
Gjest Piper Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Vil han være sammen med deg hele tiden, eller aksepterer han at dere kan finne på ting sammen med andre også? Nå fikk jeg et inntrykk av at han ville du skulle sove der, men at det ikke var noe problem at du fant på noe med andre på dagen. Eller er det slik at han helst ser at du er med han hele tiden, og at du ikke bør være sammen med andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå