Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 (endret) det svenske blonde utagerer mere av sin heslige sider Endret 17. mai 2006 av Mie
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 i følge bbs hjemmesider så satte Linn henne opp for å gjørre det.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 i følge bbs hjemmesider så satte Linn henne opp for å gjørre det. ← det er ikke tilfelle linn kjeftet på henne fordi hun gjorde det
Gjest Shadowlyn Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Det er Big Brother, hva annet hadde du forventet?
Gjest |H| Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 hva som foregår inni et bigbrother hus bryr meg midt inni ræva...
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 (endret) her er opptakten "Etter den koselige korpsmusikken vandrer deltagerne glade inn i huset. Anna har tullet det norske flagget rundt kroppen, og Linn reagerer. - Anna, det der er skam for det norske flagget, sier Linn. Anna tar av seg flagget og de begynner å tullebråke om det. - Ingen kødder med det norske flagget, sier Linn og Richard er enig. Deler av innlegg slettet, jmfr reglene ang kopirett. vimse -mod- Endret 17. mai 2006 av vimse
Gjest Barmfager Skrevet 17. mai 2006 #8 Skrevet 17. mai 2006 hva som foregår inni et bigbrother hus bryr meg midt inni ræva... ← Yes.
Krista83 Skrevet 17. mai 2006 #9 Skrevet 17. mai 2006 Jeg må visst se bb-reprisen i natt.. ← Vil tro at de sender dette io morgen da de er en dag på etterskudd... Men de sender det sikkert ikke da, fordi det er jo tross alt litt interessant...
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #10 Skrevet 17. mai 2006 (endret) det svenske blonde utagerer mere av sin heslige sider ← det var linn som var dum nok til å åpne kjeften..... linn sa at hun like godt kunne klippe flagget om hun ikke respekterte det .. og som jessica er som person så gjorde hun det.... hadde det vært meg så hadde jeg gjort likedan.... HEIA JESSICA Endret 18. mai 2006 av orakel
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #11 Skrevet 18. mai 2006 å hvem bryr seg liksom... samme om det hadde vært jessica eller linn eller hvem f***... det er værre ting å hisse seg over i denne verden!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #12 Skrevet 18. mai 2006 (endret) hva hadde big brother vært uten henne? bare ræva spør du meg...... HEIA JESSICA Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod. Endret 18. mai 2006 av orakel
Angelfairy Skrevet 18. mai 2006 #13 Skrevet 18. mai 2006 hvordan kan du si at jessica er en idiot? hva hadde big brother vært uten henne? bare ræva spør du meg...... HEIA JESSICA ← Helt enig! det ville ikke blitt så mye liv uten Jessica... og Linn la veldig mye opp til det da hun sa at jessica kunne like gjerne klippe flagget.. klart jessica gjør det da... men ja, hun har oxo driti på draget, hun går på veldig tynn is akkurat nå! så det blir spennende å se om hun sitter igjen i finalen... kan vel nesten si at med tanke på flagget er hun den svenske utgaven av Otto Jespersen! hehe
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #14 Skrevet 18. mai 2006 hvordan kan du si at jessica er en idiot? hva hadde big brother vært uten henne? bare ræva spør du meg...... HEIA JESSICA ← Jeg kan si at Jessica oppfører seg som en idiot og en forvokst drittunge fordi hun ikke lever etter det hun sier. Opprører seg som en bortskjemt bæsj og når hun er på dårligs humør så er helvette løs, men når andre har en dårlig dag har hun ikke vett til å respektere det. For meg handler det ikke om hva BB hadde vært uten henne men om at Jessica er et menneske som jeg ikke respekterer for fem flate øre. Greit at hun lager underholdning, men når det stort sett dreier seg om å dyrke sitt eget ego og lage kvalm for andre synes ikke jeg det er bra underholdning.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #15 Skrevet 18. mai 2006 Jessica oppfører seg så barnslig at det er unormalt til tider. En ting er å ikke ha resepkt for et flagg, men hun kan holde det for seg selv. De aller fleste normale folk har respekt for et flagg!! Det er landet vårt!! Og 17.mai er faktisk nasjonaldagen vår. selv om ikke vi har noe direkte tilknytning til denne dagen, så har besteforeldre generasjonen vår det.. og vi bør faktisk hedre de litt!! Den dagen betyr utrloig mye for de!! Og den bør bety mye for alle oss andre også. Jeg har respekt for denne dagen, på samme måte som jeg har respekt for vårt flagg!! Vi ødelegger bare ikke et flagg, det er noe man bare ikke gjør!!!!!!!!!!!!!! uansett om man heter jessica eller camilla.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #16 Skrevet 18. mai 2006 Jessica oppfører seg så barnslig at det er unormalt til tider. En ting er å ikke ha resepkt for et flagg, men hun kan holde det for seg selv. De aller fleste normale folk har respekt for et flagg!! Det er landet vårt!! Og 17.mai er faktisk nasjonaldagen vår. selv om ikke vi har noe direkte tilknytning til denne dagen, så har besteforeldre generasjonen vår det.. og vi bør faktisk hedre de litt!! Den dagen betyr utrloig mye for de!! Og den bør bety mye for alle oss andre også. Jeg har respekt for denne dagen, på samme måte som jeg har respekt for vårt flagg!! Vi ødelegger bare ikke et flagg, det er noe man bare ikke gjør!!!!!!!!!!!!!! uansett om man heter jessica eller camilla. ← hehe hissig du........ skjønner hva du mener.... men om linn hadde holdt kjeft så hadde ikke jessica gjort det..... hadde du vært jessica og blitt provosert på den måten så hadde du garantert gjort det samme.... STÅ PÅ JESSICA
Gjest gjest 0 Skrevet 18. mai 2006 #17 Skrevet 18. mai 2006 Jeg fatter ikke hvordan dette ble Linn sin skyld??? jøsses..... Jeg håper virkelig Jessica mister mange av stemmene sine pga det stuntet! Hvis man kun respekterer seg selv er man ingen verdig vinner av 1 million. For meg har hun aldri vært en verdig vinner heller... Større drittunge skal man lete lenge etter....
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #18 Skrevet 18. mai 2006 Dette høres ut som en klassisk ikkesak. Alvorlig blir det jo først hvis det er muslimer som kødder med flagget.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #19 Skrevet 18. mai 2006 Jeg fatter ikke hvordan dette ble Linn sin skyld??? jøsses..... Jeg håper virkelig Jessica mister mange av stemmene sine pga det stuntet! Hvis man kun respekterer seg selv er man ingen verdig vinner av 1 million. For meg har hun aldri vært en verdig vinner heller... Større drittunge skal man lete lenge etter.... ← kanskje du burde følge bedre med ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå