*Minerva* Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Hei og gratulerer med dagen. Fikk til bursdagen min en bok om scrapbooking, og har veldig lyst til å bynne med det. har gått til innkjøp av et album, men vet liksom ikke helt hva jeg må begynne å ha....å lite kreativ i hovedsak hjelper ikke... Vet dere om det selges noen nybegynnersett/pakker noen steder så man får med det mest grunnleggende??
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Jeg vet at FotoKnudsen har sånne fine nybegynnersett med diverse produkter. De har også mange andre fine scrapbookting. Jeg jobbet der før og shoppet inn masse fint
Sunbird Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Har sett at de har noen pakker med album og alt tilbehør du trenger hos chlas ohlson. Aner ikke hvordan de er,men de var ikke dyre så det er vel verdt å prøve...
Siam Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Eller du kan gå på forumet hos scrapping.no, og legge en forespørsel under ønskes, så kanskje noen lager en fin pakke til deg. Da har du mulighet til så skaffe deg noe mer stasj enn de har på fotobutikker. Forøvrig er det et veldig fint scrappeforum, masse fine tips å hente. Kos deg med den fine hobbyen.
Blueberry Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjøpte noen papirpakker på Binders. Billig og bra. Vi er en gjeng venninner som har giftet oss de siste 3 årene, og har kommet til det stadiet at vi vil lage bryllupsscrapbook. Så vi samlet oss sammen her hjemme hos meg en kveld. Alle tok med seg det de trengte, pluss litt til, særlig stempler. Så var det bare å låne av hverandre, se på hverandre og få litt tips og ideer, og praple i vei hele kvelden om alt mulig vi jenter finner på å snakke om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå