Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Pakkene ble sendt den 04 mai, men har ennå ikke dukket opp. Er det realistisk å håpe den kommer i løpet av uken? (fødselsdagsgave og dagen er nå på søndag) De var da raske før?
*Ariel* Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Har ventet to uker de siste gangene jeg har bestilt, før tok det bare et par tre dager. Men siden de gir en "sendtdato", så er det jo gjerne ikke de som er trege, men posten?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Ja, er nok posten som er treg, men lurer på om de kan ha byttet postselskap? Før tok det alltid godt under uka, og nå er det over 2 uker. Virker som om det er noe som MANGE opplever nå for tiden. Men resultatet ble Nemiblad som krisegave, sammen med en lapp *fortsettelse følger*
Anglofil Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Ja, samme her, opplever også det samme. Merkelig, men håper det går seg til snart.(..) Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes play.com stort sett er trege på levering, jeg.
Anglofil Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Har jeg aldri opplevd. Jeg har brukt dem i flere år nå og de har aldri brukt mer enn 1 uke på levering. Har pleid å få varene etter 3 dager sånn ca. Mvh Yvonne
Jane How Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har også pleid å få dem etter bare noen dager. Kanksje på tide å etterlyse hos Posten?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 *oppdatering* Etterlyste på play, og det ser ut til at de har sendt en ny. Angrer litt på at jeg ikke ba om å få pengene igjen, for å heller handle noe annet, men det er uansett ikke krise om det dukker opp duplikat av denne boken, finner alltids noen andre som den kan passe som gave til. Men nemiblad og kake faler sikkert i smak det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå