Gå til innhold

Undertøy!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo.

Kan noen hjelpe meg?

Jeg skal gifte meg til sommer`n, å da må man jo ha noe pent (og behagelig!!) under.

Jeg er ganske stor, trenger derfor str 90C, det er sannelig ikke enkelt å finne noe pent i den str, til meg.

Jeg trenger noe som også støtter og løfter opp, må nemlig fylle opp litt i kjolen...

Har gått ned noen kg, å puppene blir ikke akkurat større av den grunn, har også avsluttet en ammeperiode for ikke lenge siden.

Så jeg trenger nok litt støttende push-up.

Til en lommebok vennlig pris...

Noen som har noen tips. Bor i trøndelag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pinsebrud
Skrevet

Gå på Lindex, der har de mye utvalg i undertøy og er flinke til å hjelpe til med å finne riktig str. (I hvert fall var de det i den butikken jeg var i.) Har ikke kjøpt undertøy selv ennå, men tror jeg ender opp med et sett fra Lindex. De har mange forskjellige merker til forskjellig pris. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du kan finne noe på Kapp Ahl, i XLNT kolleksjonen? Jeg er ikke sikker på hvordan str går.. Kanskje lurt å prøve et i 85D også? (mange som bruker for slakke bher).

Skrevet

De hadde fått inn mye fint undertøy som man kan bruke på dagen på Kappahl. Var der idag, og jeg kjøpte pakka med truse og bh, samt strømper. De hadde korsett i denne serien også. Var ivoryfarget. Str på alt vet jeg ikke, men det var iallefall ikke dyrt!!

Gjest Gjest
Skrevet

takk for tips.

Har vært på Lindex, de hadde mye fint, men fant ikke det jeg lette etter liksom. KappAhl blir nok neste stopp.

Jeg har også blitt tipset om L. Hoff i Trondheim, det er en spesial butikk, så prisene blir nok deretter.

Men det kan være kjekt å få noen proffer til å sjekke riktig str...!!

Har nettopp kjøpt en i 85D, men følte at den ble litt stor i cup'en.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Men det kan være kjekt å få noen proffer til å sjekke riktig str...!!

Har nettopp kjøpt en i 85D, men følte at den ble litt stor i cup'en.

Cupen på 85D er akkurat like stor som cupen på 90C. Nå er det jo sånn at BHer kan være litt forskjellige i størrelsen, og i formen, og dermed kan man svinge litt mellom størrelser.

Ps: Hvis du har tenkt deg til oslo må du stikke innom Lalina og få proff hjelp til å finne riktig størrelse!

Endret av Binna
Skrevet

Jeg ville sjekket figleaves.com! Der har de et bredt utvalg størrelser og priser som er nesten halvparten av norske priser! Jeg har bestilt bh'en min fra denne nettsiden og er kjempefornøyd!

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! JEg bruker omentrent samme størrelse som deg, jeg skal bestille her fra: www.frish.com

Ganske rimelig!

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg ville sjekket figleaves.com! Der har de et bredt utvalg størrelser og priser som er nesten halvparten av norske priser! Jeg har bestilt bh'en min fra denne nettsiden og er kjempefornøyd!

Husk å legge på 25%moms og 80 kr i tollbehandling.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sjekka ut de sidene, men er litt skeptisk til å kjøpe sånt på nettet. Man ser jo masse fint i butikken også, men de er ikke like fine på alltid, og heller ikke like gode på.

så jeg får fortsette min søken videre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville helt klart ha hatt et ordentlig torsolett under kjolen jeg. Hadde det selv når jeg giftet meg og i tillegg til at den holdt puppene oppe, hadde den spiler rundt hele midjen sånn at jeg fikk en fin holdning og en flatere mage. Husker at kjolen ikke skrukket rundt magen også.... enda jeg satt 5 timer til bords.

Den går langt ned i ryggen så jeg har brukt min masse i etterkant til festkjoler!

Jeg kjøpte min hos www.christiane.no

S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...