Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Noen som har sett filmen Plastposen som går på NRK1 i kveld? Tittelen er ganske kjedlig, men omtalen var ikke så værst... Og hva med Hodet over vannet? Så en del av den for noen år siden, men den var kjedlig, så jeg slo av tvn. Tar den seg opp senere uti filmen kanskje?
hustufta Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Er det den norske eller amrikanske versjonen av Hodet over vannet du så? Jeg har bare sett den amrikanske versjonen, og den var dårlig...
Gjest Gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Er det den norske eller amrikanske versjonen av Hodet over vannet du så? Jeg har bare sett den amrikanske versjonen, og den var dårlig... ← Jeg syntes den norske var bra. Om man liker den type film da.
Ciara Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Jeg synes Hodet over vannet er en veldig spennende film som er vel verdt å se!
Svart Katt Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har sett Plastposen. Den er litt teit, men helt OK underholdning. Dessuten synes jeg det er artig å se norske filmer fra 80-tallet. De sier mye rart og ser rare ut. Underholdning nok i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå