Frida Frosk Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Feirer du dagen i dag? Eventuelt hvorfor/hvorfor ikke? Jeg synes dagen er et stort mas og jobber derfor med eksamensoppgava mi i dag. Er det bare jeg som er sær eller er det flere som kan styre sin begeistring for denne dagen?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Egentlig ikke, men gjør det nok når jeg får barn, tar dem med ut og sånn. Skal ut å spise i kveld da, gleder meg, mmmmm, indisk mat, namnam Skal tillate meg selv å spise is i dag også!
Gjest 1111 Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Tja, egentlig ikke. I år feirer jeg ikke fordi jeg er litt smådeppa (skulle egentlig vært russ og alt, men har ingen å være russ med osv). Men det blir jo spist en bedre middag her i huset da.
Cata Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 Ikke i år. Ser ingen mening i å gå ut alene og fryse i bunad og høljeregn.
Gjest nr. tre Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Ikke i år, det blir for nært eksamen og jeg trenger lesetiden. Men ellers feirer jeg den alltid. Gratulerer med dagen alle sammen!
Gjest Gjest1 Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 Ja jeg feirer den. Datteren min går i tog, vi deltar i arrangementet på skolen og spiser litt annerledes mat enn ellers. Bortsett fra det så er det jo herlig med en fridag og masse hyggelige mennesker man ellers bare ser i forbifarten på butikken.
Krista83 Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har feiret litt, var å så på barnetoget på madla i stavanger så gikk jeg innom en skole. Var hjemme igjen ca ett og har hatt gid tid til å jobbe med eksamensoppgave. Bare det at jeg ikke har gjort noe i dag...
Gjest Lise-Lotte Skrevet 17. mai 2006 #8 Skrevet 17. mai 2006 Har hatt en litt spesiell - men deilig - 17. mai. Ungene er så store at de ikke går i tog lenger - så for første 17. mai på 10 år så trengte jeg ikke ha vekkeklokken på idag Jeg sov til jeg våknet av meg selv, kokte kaffe og tok med meg nykokt kaffe og masse frukt opp i stuen hvor jeg satt under pledd og så på TV i to-tre timer før jeg dusjet og kledde meg. Da regnet omsider (nesten) gav seg utpå kveldingen grillet vi masse deilig mat som vi spiste inne for det var altfor kaldt til å sitte ute. Etter maten gikk jeg og mannen en lang tur med hunden vår ... En fin avslutning på en rolig, herlig og annerledes 17. mai
Gjest lilletroll Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Feirer du dagen i dag? ← Feirer og feirer....vet ikke helt hva du mener...hvis å feire betyr at en er utenfor døra i bunad i et tog, så ja, da har jeg "feiret" 17. mai. Men jeg hater 17. mai, så "feiring" vil jeg vel kanskje ikke kalle det, men har man barn så har man barn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå